onsdag den 19. februar 2014

Peachy pants

Stof og Stil har for tiden en isoli, der er lavet til mig (skulle man da tro). Jeg er - helt uden skam - ret vild med joggingstof og -tøj til mig selv til ungerne, og denne med glimmer er da ikke til at stå for.



Jeg har syet den op i et par posebukser (Onion 20047) i str. 86 (stor i størrelsen, den er lidt større end eksempelvis et par Name It (jogging)bukser i str. 92, og det er endda selvom jeg har afkortet den med ca. 5 cm i benlængden!), med snydelommer i mørkeblåt jersey (en kraftig kvalitet fra Stof2000) og en rib i den skønneste, peachy farve (købt hos isenkræmmeren på Trøjborg -  deres stofbutik i baglokalet, vel at mærke). 
Bliver simpelthen lækkersulten og fuld af sommerminder ved synet af den farve.

Til bukserne har jeg købt en billig, mørkeblå bluse i H&M, og påstrøget en sky i glitter-strygestof (og udstanset en lille bitte stjerne, der efterfølgende er strøget fast omme øverst på ryggen).


Et photo shoot med min lille diva var noget af en udfordring, så I får bare en collage med billeder af svingende kvalitet (hun måtte tvinges til at prøve sættet (og lokkes med forbudt legetøj (Kay B-aben)), og nægtede først, mens hun på bedste prinsessevis viftede afvisende med sin lille hånd og sagde "Ikke passe! Ikke passe!" ;-D

Nu vil jeg putte unger og forsømme rengøring, instagram, blogland og mand til fordel for House of Cards på Netflix. Føj, det er spændende!
 - God aften til dig derude -


24 kommentarer:

  1. Hold nu op, et lækkert sæt! Og ikke mindst lækker model :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Marlene ;-) Ja, hende er jeg ret pjattet med ;-D

      Slet
  2. De er virkelig lækre de bukser. Og fedt med en bluse der passer til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Jeg forsøger at tænke mere i sæt, da jeg ellers ofte ender med at sy noget, der slet ikke passer sammen med det vi har i forvejen - og det skal jo bruges, ja, helst slides op faktisk ;-)

      Slet
  3. Wow, de er SÅ fede - jeg elsker farvesammensætningen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D Det er jeg glad for at høre - den er jeg også pjattet med (hvilket vist fremgår liiiige tydeligt nok på mit blog-tema pt. ;-D).

      Slet
  4. De er mega gode. Fedt sæt.

    SvarSlet
  5. Sikke et super flot sæt :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare skønne (og ligeledes er modellen i dem;-)) Det der House of Cards må jeg da vist snart være med på - der tales så meget om det.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Anna - ja, det fylder godt nok en del i medierne, men det er virkeligt også uhyggeligt spændende og velskrevet/spillet. Men pas på, det er en værre tidsrøver, når man sådan har adgang til alle afsnit på én gang, så få syet din brudekjole først ;-)
      Kh. Trine

      Slet
  7. Var prinsessen slet ikke taknemmelig over det flotte sæt? ;-)) Jeg er begyndt at tænke at Maja, på 1 1/2 år, virkelig bliver en fest omkring 3 års alderen.... Hun kommanderet allerede rundt med os ;-D
    Super flotte bukser, med en skøn farvesammensætning. Og rigtig god ide med strygestof på den måde - jeg havde faktsik samme tanke tidligere i dag, da jeg skiftede en af Majas bodystockings fra H&M... Så nu laver jeg snart en copycat ;-)
    Jeg glæder mig til House of Cards marathon fredag, lørdag og søndag aften :-D
    God dag Trine :-)
    Kh,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Mette - uha ja, sådan en 1½-årig kan rumme utroligt megen selvstændighed (og hvor er det bare nuttet i den alder, men en hel del mere irriterende jo ældre de bliver ;-P). Håber du hyggede med dit marathon - uf, han er sgu' en led satan, ham Underwood ;-)
      Kan du ha' en god dag!
      KH. Trine

      Slet
  8. Fedt sæt. Lækre bukser, skønne farver, flotte stoffer og lækker lille dame.

    SvarSlet
  9. De er vildt fine. Så fed farvekombination :-) Jeg er også i gang med andet afsnit af House of Cards for i aften ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Maria - nu er det nok for sent at sige "god fornøjelse med Underwood", for mon ikke du har slugt sæsonen nu?! Jeg skød det hele af på en uge, og det føltes SÅ godt ;-D

      Slet