fredag den 3. januar 2014

Velkommen 2014!

Og et rigtigt godt nytår til alle jer skønne bloggere og læsere!


Vi er startet langsomt ud her, og har faktisk stadig ferie.
Men nu trænger vi alle også til at komme op i tempo, og få nye indtryk, frisk luft på vej til arbejde/på legepladsen og indtage (sunde) måltider på faste tidspunkter.

I aften vil jeg sætte mig lidt ved computeren, og indhente noget på Bloglovin' og redigere feriens billeder - ikke mindst af hjemmelavede julegaver, så de kan ramme bloggen ;-)

- Rigtig god weekend -

10 kommentarer:

  1. Og godt nytår til dig, kære Trine. Sikke et smukt billede...
    Kh, Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Kristina - jeg håber I kom godt ind i det nye år :-)
      Kh. Trine

      Slet
  2. Rigtig godt nytår til dig, Trine! Glæder mig til dine indlæg i 2014. Og det er et meget smukt billede. Har du selv taget det - og måske endda selv pyntet hvad det nu end er for en blomst? Hører gerne mere om det:-)


    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine søde ord, Anna, og også et godt nytår til jer :-) Billedet tog jeg d. 31. - det eneste, der rigtig fungerer for vores gamle spejlrefleks, er vores linse til makrobilleder ;-) det er et prydløg, ét af de der lilla pompom-lignende blomster, fra vores have, jeg har tørret op, givet et tynd, hvidt lag spraymaling, dyppet spidserne i klar lim og derefter glitter. Jeg synes den gjorde sig godt til nytårsbordet, som den står der og ligner fyrværkeri, og jeg skal helt sikkert have samlet flere sammen i år :-)
      God lørdag til dig og familien.
      Kh. Trine

      Slet
  3. Godt nytår Trine - glæder mig til at følge med hos dig det nye år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Mette, det gør mig glad at høre! Og i lige måde :-) Jeg håber du kom godt ind i det nye år ;-)
      Kh. Trine

      Slet
  4. Godt nytår, Trine. Jeg glæder mig til at læse om alle dine kreative i 2014. God søndag.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line - og i lige måde :-) Nyd søndagen!
      Kh. Trine

      Slet
  5. Rigtigt smukt billede - og rigtigt godt nytår til dig og dine kære!
    Kh Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Bodil - og i lige måde! Ha' en skøn søndag :-)
      Kh. Trine

      Slet