tirsdag den 5. november 2013

Kobberlysestage...


Denne lysestage fra Mormors Glamour blev jeg vildt forelsket i allerede første gang jeg så den ovre på monsterscircus i dette indlæghvor der også er mange andre gode ideer til hjemmelavede julegaver! Det er ikke første gang jeg linker til monstercircus, men det er én af mine absolutte favoritter i cyperspace, og Mettes DIY-sektion er fuld af projekter jeg skal igennem. Skynd dig ind og kig!


Så fin, for en kobber-lover som mig. Stagen ligger i den lidt dyre ende af de hjemmelavede projekter, men jeg var heldig at ha' en kollega, der gennem noget familie kunne skaffe fittings til indkøbspris. Så jeg fik både leveret fittings og rundstok, skåret til i de rette længder, så jeg bare skulle lime den sammen - SÅ bliver det ikke lettere, fantastisk.
Kobber-ophænget fra KreaVilla er et af mine køb fra FindersKeepers

Har du ideer til hjemmelavede julegaver, så skriv dem gerne i en kommentar :-)


10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, ikk'?! Jeg er vild med det lyse træ, der lige bryder det hele lidt på en mild måde ^.^ Og tak ;-)

      Slet
  2. Hvor er den smuk :-) Og du er da bare drønheldig sådan at få leveret et samlesæt.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line - ja, ellers var projektet nok blevet syltet lidt - når noget kræver jeg skal ud i vores mørke, klamme og kolde værksted, er det som om, det konstant rykker et par pladser nedad på to-do-listen ;-)

      Slet
  3. Årrrh hvor er den bare smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Stine :-D Især om aftenen med lys i er den helt fantastisk!

      Slet
  4. Den er SÅ flot! Tusind tak for de søde ord kære Trine. Du & din blog har bestemt også en stor plads i mit kreahjerte:-) Denne uges projekt er i samme dur, det er bare så lækker en kombination, kram Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette, det glæder mig at høre! Og det er jeg spændt på at se :-D Kan du ha' en skøn dag!
      Kh. Trine

      Slet
  5. Den er da helt fantastisk. Tak fordi du delte... Skal helt klart prøves.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk'?! Det er så fedt med den slags ideer, der spredes og skaber glæde - jeg aner ikke, hvordan jeg fik mit krea-fix før jeg opdagede Blogland ;-)

      Slet