fredag den 25. oktober 2013

Tester Pinterest Hover Button...




Karina delte lige denne tutorial ovre på sin blog, så nu leger jeg lige lidt, og forsøger at få mit eget ikon på plads.  
Det kræver vist et upload somewhere (har aldrig helt fået kigget på det dér Picasa web album...) for brug af eget ikon, derfor dette test-indlæg :-)
Så nu skulle ovenstående lille billede dukke op på billederne, lige klar til at pinne direkte fra bloggen.
Jeg er selv på pinterest lige her.

Happy pinning - og god weekend!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Yay :-D Det er da smart!
      God weekend, Stine ;-)
      Kh.

      Slet
  2. Sådan, ser godt ud af det er samme tema som resten af bloggen :) godt du også kunne bruge tippet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Karina - super dejligt du deler de lidt mere tekniske tips! Fik endeligt også taget mig sammen til at få pinterest-widget på bloggen med hjælp fra dit indlæg ;-)

      Slet
  3. Kunne det måske være en ide at flytte knappen ned i billedets højre hjørne? Jeg synes godt det kan virke lidt forstyrrende at knappen kom op i midten. Ellers en rigtig fin funktion :-)
    Vh Ditte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det kan du da ha' ret i! Jeg copy-pastede bare html-koden fra Karinas link, og der er den kodet til centrum (åh-åh, så må jeg ind og fifle koder :-O) ;-)

      Slet