tirsdag den 8. oktober 2013

Finders Keepers...

 Hvad jeg forelskede mig i på weekendens marked...

Vanvittigt smukt (og udsolgt -.-) print fra no. 17


Super sød taske fra lovehate (og lige så sød Hanging Planter i forgrunden!)



Smykker fra samme lovehate...


Sød og sjov bluse fra BestBehaviour


Fede statementsmykker i læder...


Mere lækker taske!




 Og hvad jeg købte med hjem, foruden guldfisken fra WhatWeDo og kobberophæng fra DecoVilla
Yndig halskæde i den smukkeste æske fra lovehate...



...Og lidt mere rå halskæde fra SILLEKNOTTE. Jeg er vild med kernelæder, og denne vil pimpe en mørkeblå hverdagssweater op i efteråret!


Det var det!
Men jeg ku' ha' købt langt mere. Der må noteres noget på ønskesedlen de næste par dage :-)

- God tirsdag - 

8 kommentarer:

  1. Kunne virkelig godt have tænkt mig at have været med til det marked. Der måske bare lidt langt fra København til Århus. Det er nogle super lækre ting du fandt og har købt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå - jeg var glad for, det denne gang var i Aarhus ;-)

      Slet
  2. Åhhh ja der var bare så mange fine ting, var selv derinde om søndagen og kan kun nikke genkendende til alle dine lækre ting på billederne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var der godt nok - fik du købt noget derinde?

      Slet
  3. Puha sikke mange smukke ting. Det gad jeg godt have været til!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, talentmassen er overvældende (sagt mange gange før, men den ER vitterligt overvældende, wow!) - du må trøste dig med at ha' sparet pengene og haft et super træf i weekenden :-)

      Slet
  4. Tak fordi du deler, uf hvor jeg ærgrer mig over ikke at komme af sted - jeg krydsede fingre for billeder derfra - fede glimt! Meget smukke halskæder og i øvrigt fint kunst i dit andet indlæg! Engang kom jeg hjem fra Kina, Hasse ville overaske mig og havde gjort lidt nyt ved vore badeværelse, han havde bla købt et meget dyrt og SPECIELT badeforhæng med en masse små guldfisk... Jeg må indrømme jeg ikke helt vidste jeg jeg skulle sige, men dit lille billede er godt nok fint!!!
    Tillykke med din overlocker Trine, glæder mig til at se hvad du får kørt igennem maskinen. :) Rigtig god uge til dig. kh mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ej, det kan jeg lige se for mig ;-D Jeg har en svaghed for fisk og undervandsverdenen, men okay, et helt badeforhæng... :-)
      Men du må da afsted til FK næste gang så!
      Kan du også ha' en skøn uge!
      Kh. Trine

      Slet