mandag den 7. oktober 2013

Byttehandel og andre glæder...

På instagram spottede Malene min byttehandel (den med ravneprintet) med Frk. Hansen,
og det førte hurtigt til den næste.
 Dermed fik jeg fingre i Malenes fede, hjemmelavede betonstager med kobberfarvet bund.
Iiih, hvor jeg synes de pynter!



Bag dem spotter man ét af mine køb fra weekendens Finders Keepers - en guldfisk, trykt på en træplade med en anelse bjerglandskab - et såkaldt Faunascape Krydsfinerprint fra WhatWeDo. Jeg synes den er sjov, og et lidt pudsigt indslag i et stilleben. 
Det var ikke det eneste jeg kom hjem med, men mere om det i et indlæg for sig.
Først skal jeg nyde en spontan feriedag hjemme, hvor jeg skal lære mit allernyeste legetøj at kende - en overlocker!


 Simpelthen! Nu er vognparken udvidet med en Huskylock s15, så indtil videre er Bernina 800DL streget fra ønskelisten. Mindre må kunne gøre det.

Mon din mandag byder på lignende godhed? ;-)

16 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, guldfisken!
    Og stagerne også. Skøn byttehandel må man sige :).

    Heldige asen. Sådan en locker ønsker jeg mig også!
    Min mandag er også dejlig. Den byder på afrunding af mit første projekt, og aflevering hos bygherren, så det er en ret skøn følelse :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Maj, ja, det er dejligt med Blogland og byttehandler :-)
      Jamen, HAR du ikke en overlocker?? Dig, der er så prof en syerske?! Ej, altså, jeg håber du snart får ønsket opfyldt :-) Og hvor er det spændende med livet som selvstændig - fik vist ikke skrevet min begejstring for din folder, så fint arbejde og layout! Håber du fik afrundet projektet med bravur.
      Kh. Trine

      Slet
  2. De stager er så lækre :0)

    Og jeg glæder mig til at se hvad du får ud af din store nyerhvervelse ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk'?!
      Og der kommer snart kreationfremvisning på bloggen, man er jo flyvende med sådan en sag! ;-)

      Slet
  3. Superfed guldfisk! Og det samme er stagerne. I det hele taget er det et skønt stilleleben du har fået lavet dig :-)
    Og tillykke med nyerhvervelsen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette! Mange gode sager er kommet indenfor døren hjemme hos os i denne weekend, det er skønt ;-)

      Slet
  4. Tillykke med overlockeren :-) Min mandag byder på hækling og kaffe, som er en af mine yndlingskombinationer, mens den lille sover. Efter en weekend med fuld drøn på, er jeg taknemmelig over at kunne puste ud herhjemme mandag formiddag (og ikke blæse derudaf på jobbet) ;-)
    Mange hilsner,
    Mette
    PS flot nyt blog layout! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette :-) Uuh, barselslivet savner jeg altså, der kørte man bare i et helt andet, og langt behageligere, gear! Go' tirsdag hjemme i ro og fred :)
      Kh. Trine
      P.S. Tak, nu må vi se, hvor længe det får lov at være sådan - jeg elsker at lege med den slags, og forelsker mig ofte i nye farvekombier ;-)

      Slet
  5. Kære Trine
    Guldfisken er jeg helt pjattet med :)
    sikke en dejlig mandag
    Kh. Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Kristina - tak skal du ha' - det var simpelthen en skøn mandag, og alt går bare hurtigere i systuen nu, med ny maskine, så det er første fridag, hvor det IKKE føles som om, at tiden er gået for stærkt, og man kun nåede halvdelen af det man ville. Juble!
      Ha' en god tirsdag :-)
      Kh. Trine

      Slet
  6. Den er så skøn den guldfisk! Jeg var også afsted og købte faktisk kaninen på træ - de er så smukke! Glæder mig til at se dine andre køb:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg så det godt på instagram - den er også helt vild skøn, den kanin! Og så er de lidt anderledes fra hvad man ellers lige ser :-)

      Slet
  7. Det var da en rigtig god byttehandel du gjorde dig der :) Stagerne er virkelig flotte og gør sig godt sammen med de andre ting i dit stilleben.. Bliver spændende at se hvad du ellers 'fik' med hjem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja, jeg har redigeret en ordentligt stak billeder, der ryger på bloggen snart - både af køb og nye ønsker ;-)

      Slet
  8. Hej Trine,
    Super opstilling du har fået lavet og dejligt at se et Faunascape krydsfinerprint i så fin sammenhæng :)
    Vi har delt din blog post på vores facebookside:
    https://www.facebook.com/WhatWeDoDK

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne,
      Det er jeg glad for at høre :-) tak for delingen på jeres facebookside! Ha' en skøn dag.
      Kh. Trine

      Slet