onsdag den 4. september 2013

Stor lille bitte gevinst...


Helt tilbage i juli måned vandt jeg en Give Away hos Linda, der laver det fineste, fineste fimo-mad til dukkehuse, i størrelsesordenen 1:12. Ovenfor er det altså en helt, helt almindelig størrelse tøjklemme, så det er SMÅT! Og alligevel så fuld af detaljer - jeg er vildt fascineret og kan slet ikke gennemskue, hvordan hun bærer sig ad med at få så meget struktur frem og detaljer med - se lige de citroner, man fornemmer jo skindet, der inddeler citronen i både!




Linda er også en mester udi "voksen-mad", af den ægte vare, og laver de flotteste kager, så jeg kan helt klart anbefale at slå et smut forbi.

Nu vil jeg indhente noget bagedyst på DR1, som vi igen gik glip af i går (hvor vi indhentede DK's skønneste hjem - tiden er ikke helt med os, når det kommer til det dér tv-kiggeri ;-)).

- God aften derude -

14 kommentarer:

  1. Hvor er du heldig. Jeg er SÅ imponeret over Linda - hun laver sådan nogle fine ting.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er helt vildt, og sådan én som mig, der bare ikke kan stå for miniatureudgaver af alt, er det virkeligt en fed give away at vinde ;-)
      Kh. Trine

      Slet
  2. Hun er simpelthen så dygtig til at lave miniature mad. Jeg elsker at se alle hendes kreative evner.
    Hvor er du heldig at vinde sådan en fin give away :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er super flot udført! Er også rigtig glad for at heldet var med mig :-D
      Kh. Trine

      Slet
  3. Svar
    1. Ja, meget! :-) Ville ikke rigtigt ane, hvor jeg skulle starte, hvis jeg skulle lave noget lignende >.< ;-)

      Slet
  4. jeg sidder jo helt og rødmer..:o) Tusind tak for det fine indlæg om mine ting Trine og tak til jer andre for de søde kommentarer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tusind tak for mini-menuen, jeg sætter stor pris på den! Jeg håber du snart er helt ovenpå igen!
      Kh. Trine

      Slet
  5. Svar
    1. Ja, ikk'?! Har virkeligt en svaghed for bitte små ting, så det var helt perfekt :-D

      Slet
  6. Åh, det elskede jeg at fifle med som barn, og har selv produceret et utal af kager, stege, franskbrød og frugter til min dukkehusfamilie. Det kræver noget snilde og tålmodighed, men det er bare så hyggeligt.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg lige forestille mig :-) Men I kan jo også bare det dér med mad til de voksne, ikke engang DET er jeg ret ferm til at producere ;-)

      Slet
  7. Sikke en hyggelig blog du har dig. Jeg har fluks tilmeldt mig som fast læser.

    Imponerende stykke arbejde Linda har lavet med det legemad. Det kræver vidst at tungen sidder lige i munden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sine! Og velkommen til :-) Og jeg glæder mig til at følge dig fremover også, super indbydende blog du har!
      Ha' en god dag!
      Kh. Trine

      Slet