mandag den 2. september 2013

En skøn byttehandel...


Den sidste uge har disse på skift siddet i mine øreflipper - jeg synes de er så fede, og havde egentligt planlagt selv at lave nogle efter jeg så DIY'en her hos Frk. Hansen
Men så viste jeg dette print frem på Instagram, og det endte ud i en byttehandel med førnævnte dygtige blogger, der faldt for ravnen - hurra for Blogland og IG! 



Nu står aftenen snart på kold hvidvin og "Den Store Bagedyst" - der skal bare lige puttes børn og løbes en tur først (det lyder jo som om vi lever helt vildt overskudsagtigt, men afsnittet af bagedysten er fra sidste uge, hvor vi lå vandret hele ugen og forsømte både ungerne, hinanden og os selv, så i aften skal der slappes af!)

- God mandag aften til dig -

8 kommentarer:

  1. Der er ikke noget så skønt som en god byttehandel :-)

    Får vi mon lov til at se de fine nye ørenringe in action?

    KH
    Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er en super hyggelig måde at "handle" på ;-)
      Jooo, det kan såmænd godt være, der dukker en "selfie" op på bloggen en af dagene (skal lige bruge noget dagslys og en "fotograf" ;-)).
      Kh. Trine

      Slet
  2. De er så fine. Har beundret dem over hos frk hansen... "Tillykke" med en rigtig god byttehandel
    KH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Gitte - ja, de er skønne, og så passer de til rigtig meget i min garderobe, så jeg kan få dem brugt så meget som muligt, win! ;-D
      Kh. Trine

      Slet
  3. Så fine er de! Og dit print også, så det ligner en god byttehandel for begge parter :).

    Her glæder vi os til næste afsnit af bagedysten! Vi har nemlig set (eller hørt) det seneste afsnit utallige gange allerede. Det er nemlig det absolut eneste tv vores børn gider se, så det kører nærmest dagligt på iPadden ;D!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Maj :-) Ej, hvor fedt, åh, I har da gjort jeres forældre-job helt, helt rigtigt og givet dem sunde interesser :-D Her er det Ramasjang Mysteriet, der hitter for tiden, men det er virkeligt også sjovt!

      Slet
  4. Er vild med dine prints, og en rigtig god byttehandlen du har gjort dig her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Helena - ja, jeg er også SÅ tilfreds :-D God aften til dig :-)

      Slet