lørdag den 21. september 2013

*

...og tiden går med...
/En smule syning. Er inde i den pudderfarvede periode, og havde lige en rest fra Stof og Stil til et par hyggebukser til Mille. Synes kontrasten til den sarte bluse er fin.

/Bliver lækkersulten hver gang jeg sætter mig i sofaen

/"Skal vi sætte os over i sofaen?... Sidste mand må nøjes med skalstolen!"
Vi mangler og søger en lænestol!

/Blomster og billeder

/Bandit! Så fræk og så sød.

/Apotekerglas fra min svigermor - hun forstår at gemme de rigtige ting, og er sød til at tilbyde os at ta' for os af arvegodset. Synes glasset, træsvampene fra Trine Find og printet fra Kristina Krogh, står så fint sammen op mod det kølige tapetprint.

Nu står weekenden på familiehygge. Krearummet bliver ikke brugt ret meget, jeg har forbrugsfri september (which is killing me!), og syr kun lidt basistøj med materialer fra lageret ;-)

- God weekend -

12 kommentarer:

  1. Tsk tsk tsk...

    Ikke for det - synes nu også der er op til flere ting jeg godt kunne tænke mig at købe--

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er SÅ meget jeg vil ha' fingre i for tiden! Min indkøbsseddel bliver bare længere og længere :-O Er faktisk parat til at "falde i" på lørdag, hvor turen vist både skal gå til panduro og Stof og Stil ;-)

      Slet
  2. Hvor er det nogle skønne ting du omgir dig med og Mille er da bare så sød :-)
    Ha en rigtig god weekend.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Line - ja, hun er en skøn lille frækkert. Så sjov for tiden :-)
      Ha' en skøn dag.
      Kh. Trine

      Slet
  3. Ih hvor ser det dejligt ud. Hverken din stil og Mille er til at stå for:-) Og super lækkert stilleben, ja det er jo ret fantastisk med alle de gode sager i gemmerne. Tak for alle de dejlige billeder og ha en ligeså dejlig weekend:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar, Mette! Kan du ha' en rigtig dejlig dag!
      Kh. Trine

      Slet
  4. Sikke nogle skønne bukser, de passer vildt godt til bodyen fra bakito!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' - ja, det sæt er jeg ret vild med. Desværre lader det til at Mille ikke deler min begejstring. Utroligt, at man kan have en mening om den slags, når man kun er halvandet :-/ skøre pigebarn ;-)

      Slet
  5. Lækre billeder. Melder mig som fast læser, og glæder mig til at se hvad du finder på i fremtiden :-) Dejligt at du kommenterede hos mig, så jeg opdagede din blog. mvh Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie - tusind tak for din dejlige kommentar, og velkommen til :-) Ja, jeg har været lidt en sløv blogger den sidste tid, men med efterårets komme kan jeg mærke, at Blogland trækker kraftigt i mig igen, så jeg håber aktiviteten herinde forøges en smule :-)
      God dag til dig!
      Kh. Trine

      Slet
  6. Er helt vild med din billedvæg, meget inspirerende :) Får helt lyst til selv at gå i gang med photoshop og printer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, det kan jeg godt forstå. Jeg kan bruge timer ved computeren, hvis jeg først får sat mig. Og det er bestemt ikke altid tiden er godt givet ud, men så er det jo godt at talentmassen er så overvældende derude, så jeg kan købe mig til noget smukt at se på ;-) Ha' en skøn weekend!
      Kh. Trine

      Slet