fredag den 23. august 2013

Hjemmelavede prints...

Jeg kan næsten ikke få nok på mine vægge,
og lige for tiden er der simpelthen så mange fede prints derude. 
Det er også en billig måde at fylde væggene ud på, men jeg ku' stadig nemt brænde et par tusinde af (ja, tusinde!) på plakater, prints og kunsttryk.
Så nu har jeg selv været i gang.
Jeg har ikke adgang til Photoshop, og arbejder i stedet for med det gratis alternativ GIMP, se mere her.



Den første her hænger allerede i stuen - printet i en A3-udgave på Huset/Godsbanen i Aarhus.
Den smukke ravn er fotograferet i en interessant vinkel af engelske Tim Flach, og jeg kan anbefale at ta' et kig i hans portfolio på hjemmesiden lige her - så al credit til ham, jeg har bare stjålet den smukke, smukke ravn!


Ovenstående er endnu ikke printet - citatet har jeg set flere steder på pinterest og e-cards, og finder det sjovt, fordi jeg selv er ufatteligt følsom overfor lavt blodsukker og bliver decideret arrig og ubehagelig at være i selskab med, når sulten gnaver for meget. 
Den kommer op i køkkenet, og skal minde mig om at holde snitterne fra kagedåsen.

Er du også helt vild med prints og plakater?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar