tirsdag den 9. juli 2013

Hov! Der bor min Mille jo...

Jeg elsker selv at trawle nettet igennem efter inspiration, og glæden er mindst lige så stor, når inspirationen går den anden vej.
I går snublede jeg lige over noget velkendt i min news feed på facebook, hvor jeg følger Retro Villa, der her har vist glimt fra Milles værelse og linket videre 
(Og så ku' man jo lige lege, at det var mine, alle 385 likes, høhø, meeen de hører nok til albummet, der bestemt er et kig værd, hvis du mangler inspiration til tapet deco!).

...Du kan se blogindlægget lige her...

God solskinsdag til dig!

6 kommentarer:

  1. Sjovt at du støder på dine egne billeder - og skønt med de mange likes :-) Det er en super fin samling af billeder og et dejligt og inspirerende indlæg om din datters værelse (fra før jeg fandt sin blog og blev fast læser). Jeg er ikke selv så indretnings-hooked, men kan mærke at det sniger sig ind på mig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette - ja, det var ret pudsigt, måtte et splitsekund lige tænkte efter, om det var mig selv, der havde delt billedet og derefter glemt det igen :-) Uh, ja, jeg er godt nok blevet grebet af interiør og boligdrømme efter opdagelsen af Blogland! Her er SÅ mange skønne, inspirerende hjem!

      Slet
  2. Ih sikke en cadeaux!
    Men det er da også bare så superfint :).

    Og altså eeejj, jeg sidder her og arbejder, men det eneste jeg kan tænke på er din fine taske, og alt mit stof der ligger oppe ovenpå og kalder på mig ;-)...
    Hvornår må jeg holde fri og sy istedet? (måske om ikke så længe, hvis jeg hoppede ud af blogland og ind i arbejdsvinduet ;)???).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Maj :-)
      Haha, op med dig og sy - uh, jeg har allerede den næste i hovedet, men shoppere kan man da heller ikke få for mange af :-)
      God (sy- og) arbejdslyst til dig!

      Slet
  3. Det er sejt...og du er sej :-)

    SvarSlet