tirsdag den 11. juni 2013

Skoldkopper x 2

...Er hvad den sidste tid er gået med. Nu er vi næsten igennem med begge unger, pyyyh! Det har tæret lidt på energien, men nu synes jeg det vender. Sommervejr og nattesøvn kan gøre meget godt for sjælen!
Nu er det fyraften og derhjemme venter en svigermor, der har passet Skoldkoppen OG ordnet vasketøj og strøget ❤
Så jeg skal hjem og nusse - købte Liebe-knager til soveværelset i går, der skal op (men selv dér i det lyserøde silkepapir ligger de og pynter :-)).
Og så skal jeg ha' færdiggjort et par sommerbukser i Libertys Mitsi, så de kan flashes herinde.
Go' eftermiddag til dig.

12 kommentarer:

  1. Uhh det giver en blanding af fryd og frygt at læse dit indlæg, Trine.
    Selv efter fire år med massivt ørebarn, overgår intet den måned vi havde skoldkopper i huset!!! Føj føj føj.
    Håber snart I er ovre det!
    Men svigermorhjælp, Liebe og Liberty giver ligesom lige det hele et løft :-). De ser skønne ud grebene. Ikke mindst som ligger der i silkepapiret. ELSKER lækker wrapping!

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha, jeg synes godt nok også det var slemt - især hende den lille var hårdt ramt, ej, hvor var hun plaget af det! GODT vi er ovre det! :-)

      Slet
  2. Puhh, det lyder som lidt af en omgang. Glæder mig til at se de færdige bukser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, puuuh, godt det er ovre nu! Og bukserne er færdige, yay!

      Slet
  3. Ej det lyder absolut ikke som det fedeste med skoldkopper..... Dem har vi stadig til gode!!! (Lade alle 3 får dem samtidigt selvom det er hårdt, for så er det overstået)
    Godt i er ved at være ovenpå igen:-)
    Kh Camilla

    P.s skal nok lige få skrevet til dig om ' du ved nok'

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, uf altså, glæd dig til det er ovre! Og håb på en nem omgang - her i byen florerer det over det hele, og det er godt nok meget forskelligt, hvor hårdt det slår ned. Og ja, du skriver bare når du får tid :-)
      Kh. Trine

      Slet
  4. åh kan fuldstændig sætte mig i dit sted. Det var hvad hele vores december gik med. Men så er det da godt du har shoppet lidt og har noget dejligt liberty-syning til gode :-)Det kan sætte et lille plaster på såret.
    God bedring med dem.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. :-( Tænk sig en juleaften med skoldkopper :´( Men I nåede lige at komme ovenpå, ikk´?! Og ja, shopperier er altid et plaster på såret, høhø ;)
      Og tak!
      Kh. Trine

      Slet
  5. Åh jeg kender det - vi tog også to omgange skoldkopper i foråret sidste år - det trækker virkelig tænder ud - men nu er I heldigvis ovre det! Lækkert med en sviger der ordner vasketøj og stryger! Og sikke nogle smukke knager!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, uf altså - dejligt man ikke lige render ind i dem igen :) Og ja, super lækkert med hjælp fra svigermor (og min egen mor har også taget en tjørn, det er ren luksus med to "bedster" på efterløn ;)). Og Liebe-knagerne, jamen, suk, jeg ku' købe mig fattig! :)

      Slet
  6. Uha godt at være ovenpå skoldkopperne - det er ikke en sjov omgang!

    Er det en træ-gris på hjul du har der? Hvor er den fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, GODT det er helt slut nu (hun er afsted i dp første gang post-skoldkop ;))!
      Ja, det er en lille gris på hjul og med læderører - den er købt i Kollegiebutikken i Hinnerup, der sælger forskelligt brugskunst fremstillet af autistiske unge og voksne tilknyttet et dagtilbud i Hinnerup. Den er super fin, og jeg kunne egentligt godt ha' tænkt mig nogle ekstra som gave (arbejder jo selv med forsøgsgrise, og nogle af kollegerne har efterhånden en anseelig grise-figursamling :)), men butikken er desværre lukket lige pt., som følge af en brandulykke i nabobygningen.

      Slet