onsdag den 26. juni 2013

Fødseldagsglimt....

Jeg rundede de 30 år sidst i maj,
og i lørdags havde jeg inviteret det nærmeste kvindfolk over. 
Oprindeligt havde jeg en kæmpe fest i tankerne - sådan noget med lejet forsamlingshalløj, helstegt pattegris og alt for højt musik og alt for meget alkohol. Men pludseligt VAR det min fødselsdag, og jeg måtte undrende erkende, at planlægningen ikke bare var sket af sig selv... :-) jaja, næste år, næste år.
Så det blev en aften, hvor vi end ikke behøvede hente ekstra stole ind, og hvor var det bare super hyggeligt! 

Lidt glimt af godter og gaver (bl.a. Lucie Kaas-skålen). Nøj altså, som maj og juni har budt på overordentligt mange materielle goder (indsæt taknemlig smiley, der bukker over foldede hænder).

Nu vil jeg kigge lidt på mit forsømte krearum - stof har jeg formået at storshoppe, men nu må jeg hellere få sat saksen i noget også!

10 kommentarer:

  1. Åhja åhaj. Fester der ikke planlægger sig selv... Dem kender jeg kun alt for godt!
    Men dejligt at høre, at du havde en dejlig dag alligevel :).
    Jeg har vist gratuleret tidligere, men du skal da have endnu et tillykke med på vejen :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak, Maj, det var en skøn aften, og havde egentligt nok at se til med kun 5 gæster, så tanken om at ha' inviteret 40 *gisp* ;-) Det må blive en anden gang!

      Slet
  2. Kender det alt alt for godt - til august runder jeg de .... (tager tilløb) - fyrre! - Og det bliver vist heller ikke til nogen fest for mit vedkommende. Men ideen om et hyggeligt kvindearrangement, tror jeg, at jeg vil hoppe om bord i:)
    Hjertelig tillykke med de 30 år.

    Kh.Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Næææh, Kristina, det er jo også stort - og I har vel pladsen ude hos jer? Men ja, tøseaftener er blandt mine favoritarrangementer ^,^ Og tak :)

      Slet
  3. Det lyder hyggeligt Trine ( ser en dansende smiley foran mig ), DOG kan jeg godt undre mig over at min indbydelse ikke var at finde i postkassen hm... den må være blevet væk :-)

    KH Tina (VIP fra DIN mødregruppe grrr..... ) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. HAHA, Tina, jamen du må endelig minde mig om det til næste år, så jeg kan leje det forsamlingshus (og DJ T. Pop ;-D)! Ej, der var skåret ret hårdt ind til benet, så vi var ude i noget gymnasie-kerne (indsæt smiley med stort, undskyldende smil ;-D).

      Slet
  4. Lyder lidt som min 30 års fødselsdag, det er to år siden og det forsamlingshus er endnu ikke booket - men det skal nok komme ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, det er da også stort at blive 33, så du må på den med planlægningen ;) (jeg må allerede overveje min til næste år, for jeg er da vist noget sløv i optrækket med sådan noget stillen an til fest :-Z) :)

      Slet
  5. Tøse fester er bare så hyggelige....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal man bestemt ikk' ta' fejl af - har de bedste minder fra fortidens forfester ^.^

      Slet