torsdag den 13. juni 2013

Birketræ fra Blogland...

Jeg har i længe ønsket mig en birkestamme i stuen,
og da jeg fik et kig ind i Lones stue med en birkestamme, var jeg endnu mere hooked på at skaffe én. Det viste sig dog ikke at være helt så nemt. Så jeg blev glad og overrasket, da Lone tilbød mig én hun havde til overs. 
Forrige weekend hentede vi den hjem, og den passer så fint ind - selv manden havde ingen kommentarer (and that's a good thing! ;-)). Den har fået en midlertidig placering i stuens bagerste hjørne, men vi har planer om en omflytning, så vi er tænkeboks, og funderer over, hvordan den bedst kommer til sin ret (forslag er så hjerteligt velkomne :-)).


Det er faktisk ikke det eneste i stuen i træ fra Lone - tidligere har jeg købt disse lysestager, som jeg knuselsker! 
Det er Blogland, når det er bedst.

- Rigtig dejlig lillefredag derude -

6 kommentarer:

  1. Hej Trine, den passer rigtig fint lige der - dejligt at du (og manden;-)) er glad for den! Det er jo ikke altid de mænd er med på vores fikse idéer:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, nej, det er det bestemt ikke, men så føles det også bare endnu bedre, når det er "godkendt". I øvrigt overraskede han mig positivt i fredags, da han hen ad aftenstid kaldte fra computeren, at nu havde han altså købt nye sengeborde (en "opgave" jeg gavmildt havde udliciteret). Så nu er Ferm Livings studio-huse på vej til os, yay :)

      Slet
  2. Det ser fedt ud Trine.... Gid det kunne gå herhjemme (rettere: hos manden!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Camilla - haha, ja tak, konservative og forsigtige mænd, dem kender vi vist alt til her i Blogland :-) Sjovt nok nævnte han det selv for noget tid siden, sådan lidt henkastet og mumlende, at sådan et birketræ nu egentligt var ret så nydeligt og måske endda også til pynt i stuen - jamen, SÅ skal du (vi) da få birketræ, min skat ;)

      Slet
  3. HOLD DA op, hvor ser det bare godt ud! Det kan jeg godt forstå, at en idé ikke var til at slå ud af hovedet igen:-) Lysestagerne er jo også utroligt flotte, dem har jeg haft kig på mange gange. Glæder mig da til, at se hvordan det kommer til, at se ud efter jeres omflytning.
    Ha en super dejlig weekend søde Trine. P.S. Dine puder er hammerlækre, ja og magazinholderen, kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette :-D Nej, og det er så fedt at få en idé realiseret! Glæder mig også til omflytningen, der umiddelbart vil gi' langt mere plads i stuen, og flytte TV'et (og højtalerne, ikke mindst ;)) hen til en væg, hvor arrangementet ikke er synligt, når man entrerer stuen - bonus! Så nu er jeg på tapetjagt, for det ender nok med, at den nuværende TV-væg, er for hullet og grim til at lappe op igen - yderligere bonus :)
      Rigtig god søndag til dig :)
      Kh. Trine

      Slet