fredag den 31. maj 2013

Om at ændre verden (Og en varm anbefaling!)


Jeg opdagede ved en tilfældighed Blogland sidste år, og var nærmest skuffet over, hvor meget jeg de sidste mange år måtte være gået glip af, i uvidenhed om dette fantastiske forum ;-)

Jeg var ikke sen til selv at starte bloggen her op i mangel på kreativ sparring og, ikke mindst, inspiration. Og jeg skal love for jeg har fået begge dele *klapper i hænderne*! Det er tidskrævende at administrere egen blog, og I andres er en tidsrøver (som jeg eeeelsker), men jeg vil ikke være foruden!



Nu er bloggen blevet min dagbog over det kreative, og stedet hvor jeg nusser om mine små hverdagsglimt, hverken mere eller mindre. Jeg hverken kan eller vil ændre verden gennem min blog, men jeg elsker at følge andres forsøg herpå, og jeg er begejstret over at læse andres ufiltrerede og ærlige tanker, om alt fra syning til sygdom. 

Lige nu er jeg suget ind i Nikolajs sproglige, humoristiske og øjenåbnende univers ovre på Mandfjols.dk. Kender du ikke Nikolaj, vil jeg råde dig til at skynde dig derover (du kan eventuelt starte med den her) - han skriver med skarpt og håner sexcister og deslige, og han gør det både godt og sjovt, og han er en mester i kildekritik og at afsløre andres mangel på samme. Jeg er sikker på, at Nikolaj både kan og vil (ja, det er altså store ord!) ændre verden (i hvert fald en lille del af den), og han burde ha' en medalje for det han gør (hov, ja, det har han da forresten allerede fået!). 

Det var lige en anbefaling her fra med ønsket om en god weekend!

2 kommentarer:

  1. tak for tippet - kigger derover ved lejlighed :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Go' fornøjelse, Nola - omend det godt kan være en lille smule trist at blive mindet om, hvor mange ubehagelige fjolser der findes derude :-) God weekend til dig!

      Slet