torsdag den 30. maj 2013

(JA, jeg har da lavet mit helt eget girly fødselsdagsflag ;-))
Hov - det er vist ikke gået nogen forbi, at sommeren lige er kommet over os, vel?!
Men altså, må jeg ha' lov at ta' æren (okay, okay, deler gerne med andre, søde fødselarer) - jeg rundede nemlig de 30... lige nu...
Og nej, "det gjorde ikke ondt"! Tværtimod har det været en super dejlig dag, med masser af kage (!), dejligt selskab, latter, gaver, solskin, ultra glade børn og en gennemgående følelse af at betyde noget for nogen. Det er dejligt - det bliver jeg altid meget ydmyg overfor, og hver fødselsdag er for mig en varme helt ind i hver en knogle, der minder om alt det gode i tilværelsen.

Nå, nok tanker - lidt glimt af lidt gaver, og herfra et stort ønske til, at du derude også har haft en skøn solskinsdag!

...Lækre æsker fra Hay...


...Søde kopper i retrolook fra Isak...


....Og - ta-da-da-daaaa - det super fine kagefad fra Liebe...
 


12 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne fødselsdagsgaver - og 1000 tak for det dejlige vejr, som var perfekt til at rode rundt i et vandhul sammen med 21 børnehavebørn, som jeg har brugt en del af dagen på :-)

    KH
    Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak, Laila - ååårh, det lyder altså som en hyggelig dag! Jeg hiver hvert år Malthe med afsted efter jagt på undervands-kriblekravl, der altid har fascineret mig - er altså ret misundelig på dit job ;-D
      Rigtig go' weekend!
      Kh. Trine

      Slet
  2. Hip hip hurra.. tillykke.. Godt at du har haft en dejlig dag. :o)

    Tak for det dejlige vejr.

    Fortsat god fødselsdag, og nej, det gør bestemt ikke ondt at blive 30... (jeg kan snart ikke huske det ;o) )

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D Taaaark - og det fortsætter, vejret, fantastisk!
      Ha' en dejlig weekend!
      Kh. Trine

      Slet
  3. Neeej, tillykke med dagen.
    Og sikke mange skønne gaver.

    Vejret, det er bestemt også nydt her, tak for det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Christina - ja, ikk'? Der faldt også en hel del Kaleido-fade af fra hay, og nogle skal vist byttes (yay, shopping i Decorate ;-)). Og så mangler jeg stadig at blive fejret af mine forældre og veninder (smart, ikke, sådan at sprede sin fødselsdag ud over flere fejringer over flere uger ;-)). Rigtig god weekend til dig!
      Kh. Trine

      Slet
  4. I dag er det Trines fødselsdag, hurra, hurra, hurra...Vær du glad for at du ikke fik den live;-) Stort tillykke med dagen - lækre gaver.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak, Christina, hvor er du sød :-D Ja, skønne gaver, er simpelthen så glad for dem (skal snart ha' bagt noget kage til det fad dér ;-)).
      Go' weekend!
      Kh. Trine

      Slet
  5. Tillykke tillykke -dejlige gaver du har fået:-) Og ikke mindst tak for det gode vejr.... det er blevet nydt med is og hygge:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D Ja, is SKAL der til på sådan en dag ;-) Rigtig god weekend!
      Kh. Trine

      Slet
  6. Neeeej, tillykke med dagen! :D
    Og sikke nogle lækre gaver du har fået... og taaak for det sknne vejr! Min dag har været dejlig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda - taaak ;-D Ja, og FEDT det fortsatte helt ind i weekenden!
      Go' mandag til dig :)

      Slet