fredag den 10. maj 2013

Det pudsige held...


Ja, pudsigt, fordi jeg denne gang vandt en højt ønsket Småfolk-plakat fra By & My inde hos Pernille/Jordbærhjelmen - en plakat jeg bare måtte eje, og derfor selv købte to dage inden udtrækning af vinderen, for jeg turde altså ikke satse på at være heldig og vinde den.
En kende ironisk :-)
Søde Pernille tilbød mig derfor at bytte til cool cash, så nu vil jeg på jagt efter noget til Malthes værelse i stedet. 
Jeg er vild med Silke Bondes dyr, og Blue Racoon måtte gerne hænge på en af vores vægge.
Billede lånt fra Silkes hjemmeside

Ellers er jeg også vild med tal-plakaten fra Isak, hvor vi i forvejen har ABC-plakaterne med både store og små bogstaver (kan ses hhv. her og her)

Kan købes lige her

Hvad har du hængende på børneværelset?






4 kommentarer:

  1. Kæreste Trine
    Det da virkelig skæbnens ironi. Det samme skete for mig, da jeg vandt Nikoline Olsens bog, og havde købt den få dage for inden fordi jeg har aldrig er heldig i udtrækningers, til gengæld er jeg så heldig i meget andet.
    Du spørger til, hvad der hænger på børneværelset... her har vi tryk af Ib Spang Olsens tegninger til "lille dreng på Vesterbro" - yderligere hænger tegninger af katte min mors veninde har tegnet - og så har jeg på mit arbejde fået et par skoleplancher af dyr (de er skønne), Frou Frou har lignende.
    held og lukke med at finde det helt rigtige til værelset, dit heldige asen :) Kh. Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor skægt med den slags - men man skal jo ikke klage ;-)
      Det lyder som om du har fået lavet dig en fin og meget personlig billedsamling - det lyder godt. De er fine, sådan nogle plancher - har du set Laila (kreauglen) har lavet en DIY på en kopi-planche? Lige her:
      http://kreauglen.blogspot.dk/2013/04/5-minutters-diy-4.html
      God dag til dig (tror i øvrigt jeg ender med tal-plakaten, den siger vist sønnike mest :-)).
      Kh. Trine

      Slet
  2. Virkelig skæbnens ironi! Svært valg - begge plakater er virkelig fine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke?! :-D Ja, jeg kunne sagtens leve med at eje begge - vaskebjørnen i stuen og tallene på børneværelset ;-)

      Slet