onsdag den 17. april 2013

Miiiav!

Jeg er nu gået i gang med at producere første præmie fra min give away.
Jeg skal tegne Lindas kat, og lige nu holder jeg en pause, for jeg får en lille smule ondt i hånden af at tegne SÅ mange hårstrå ;-)

Det er efterhånden 8 år siden (jo, jeg holder regnskab), jeg sidst tegnede en kat. Blot af lyst, fordi billedet (jeg har desværre ikke længere referencen) var så indbydende skarpt og med fine kontraster.
Tegningen har altid bare ligget gemt væk i en mappe, men nu overvejer jeg at finde en plads til den.


- God aften til dig -

20 kommentarer:

  1. Hvor er du bare SINDSYGT dygtig!! Tænk at du kan tegne øjne sådan!? Ja og alt det andet :-) Er stadig lidt bitter over at det ikke var mig der vandt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din begejstrede ros :-D Jeg laver da en fødselsdags-give-away senere på året, så må du krydse fingre dér ;-)
      God weekend!
      Kh. Trine

      Slet
  2. Svar
    1. Tak, Kirsten - det er bare fascinerende, sådan noget pels. Der er tonsvis af tutorials på youtube til at tegne hår, det er bare sådan noget, der optager alle, der tegner naturrealistisk - og man må sige, at denne netop var et studie i dét, så er glad for din kommentar ;-D
      Go' weekend.
      Kh. Trine

      Slet
  3. Svar
    1. Tak, Linda :-)
      Håber I har det godt (?) - go' weekend!
      Kh. Trine

      Slet
  4. Det er så uforståeligt flot det der. Ja kan godt forstå du er nødt til at holde en pause imens. God arbejdslyst og tak fordi du delte din smukke tegning glæder mig til at se resultatet. Rigtig god weekend, når du kommer dertil :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak ^.^ Ja, mit håndled kan jeg stadig mærke i dag, så det er nu nok meget godt, det ikke er den slags jeg skal leve af ;-) God weekend til dig også!
      Kh. Trine

      Slet
  5. Det er for vildt!!! jeg er stadig måløs! Hold op hvor er du dygtig, det er jo helt fantastisk.....wouhhh. Jeg tager hatten af...........
    Glæder mig allerede meget til at se meget mere af din kunnen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D Tak, Nola - til denne havde jeg altså også et helt perfekt foto at arbejde ud fra, og så er den stor - nogle-og-tyve-centimeter på hver led, det gør det en del nemmere at tegne pels og fine øjne ;-)
      God weekend!
      Kh. Trine

      Slet
  6. wow du tegner super flot :)

    SvarSlet
  7. Du er for sindsyg, Trine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Maj ;-D Men altså, jeg har jo bare øvet mig, og da vi gik ud af børnehaven, var der mange, der stoppede med at tegne - jeg blev bare ved. Og ved, og ved ;-)
      Go' weekend til jer, I må da også ha' haft et stormvejr i dag :-O
      Kh. Trine

      Slet
  8. Hold nu k... hvor er det bare en sindssyg flot tegning. Det er jo helt vildt! Du er simpelthen så dygtig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Susan :-) Faktisk er den flottere her på skærmen, indscannet og med flere kontraster, end i virkeligheden (har haft billedet liggende længe elektronisk, og da jeg fandt originalen frem, blev jeg faktisk lidt skuffet ^.^).
      Go' weekend!
      Kh. Trine

      Slet
  9. Nu håber jeg dit håndled overlevede at tegne Pax ;)
    Da jeg første gang var inde at kigge på dine flotte(!!) tegninger og så denne kat, tænkte jeg bare at du måtte lave et af min kat, de øjne der og ja, pelsen er bare så fantastisk flot...

    Så ihh, hvor jeg glæder mig til at få det op at hænge.

    Nu håber jeg ikke det har skræmt dig fra at tegne flere katte?

    SvarSlet
    Svar
    1. Håndleddet har det helt fint, og nej, jeg er bestemt ikke afskrækket - katte er SKØNNE, og smukke ;-)
      Håber den kom fint frem, og tusind tak for dine søde ord!
      Kh. Trine

      Slet