søndag den 21. april 2013

Jeg bliver altid glad...

...Når det ringer på døren, og postbuddet står udenfor med noget, der var for stort til at komme i postkassen :-)
I går var det en pakke fra Anja med bloggen White Wall Gallery, hvor jeg i en give away vandt et keramikkranium fra BALlab.
Og der var en lille ekstra surprise med i forsendelsen (taaaaark, Anja!) - et fint print fra Mette Hørsted, som jeg i forvejen har to postkort fra. Hende kan du se mere fra her i hendes etsyshop


Og der var lige plads til den mintgrønne sag sammen med resten af billedvæggen. Det var ikke planlagt som sådan, at det lige skulle hænge under postkortet med "Things could be worse", men altså, det er da noget af en påmindelse, når man sidder der i sofaen og bitcher over, at yndlingsserien er aflyst til fordel for fodbold ;-)


There it is. En lille smule vanitas sammen med alle de andre skønheder.
Nu vil jeg gå i haven, som jeg har fået et pludseligt og meget intenst kærlighedsforhold til!

Nyd vejret!

- God dag til dig -

8 kommentarer:

  1. Tillykke, det ser herligt ud og passer perfekt!!
    Rigtig god dag i haven :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Nola (og jeg har nærmest været i haven lige siden, kun afbrudt af søvn og arbejde ;-)).
      Go' weekend nede i Paradis (åååååårh, altså, de magnoliaer du flashede, suk!!!) :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Tusind tak - jeg er også glad for den (og for en del af de andre prints, jeg udelukkende har kendskab til pga. Blogland ;-)).

      Slet
  3. Hvor er det en skøn samling du har på væggen - og hovedet er da et skønt "skævt" indslag blandt firkanterne... Rigtig dejlig forårssøndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja, den bryder det lige lidt!
      God weekend til dig, men skønt, der venter arbejde igen mandag efter knock-outen! Et skulderklap herfra, synes godt nok I lærere har skullet stå model til meget lrt den sidste tid :-(

      Slet