mandag den 8. april 2013

Hvem eller hvad skal tegnes?

SÅ fik jeg udtrukket ikke bare én, men to vindere - det synes jeg var på sin plads, så mange søde, søde lodder, der blev lagt i puljen! Sikke mange mails, der er tikket ind på det sidste, med rigtig mange rosende kommentarer, og jeg er blevet super glad for hver og én - så en stor tak til alle jer der deltog :-) 


Beklager de utydelige random.org-screen shots, det drillede lidt.

Første vinder med lod nr. 17 blev Camilla med bloggen Made By CATESA - Camilla syr de fineste prinsessekjoler, og andre lækre sager, så det er et kig værd! Tillykke Camilla, jeg sender dig lige en besked senere :-) 


Vinder nr. 2 blev Linda med bloggen Lindaeg.dk - tillykke Linda, jeg smutter ind og tager et nærmere kig på din blog og sender dig en mail senere :-)

...Så nu spidser jeg blyanten, og varmer op. Og så skal jeg på papir-jagt, for jeg løber da snart tør.
Angående bestillinger vil jeg her på bloggen give besked, når jeg i ny og næ åbner op for "shoppen".

- Ha' en skøn mandag derude -

9 kommentarer:

  1. Eeeeeej ØV ;(!
    Nå nej - jeg mener weeee tillykke til de heldige vindere :D!!!!

    SvarSlet
  2. Jeg græder også en lille bitte smule Maj :(
    Heldige vindere, håber vi må se hvad de får tegnet.

    SvarSlet
  3. Æv! Havde lige håbet på den perfekte fødselsdagsgave til min elskede kæreste.

    Tillykke til de heldige

    SvarSlet
  4. Det er da godt man næsten ikke er særlig meget misundelig....

    Tillykke til de heldige vindere :)

    SvarSlet
  5. Hvor er I søde, piger - men I får chancen en anden gang, for jeg lover det ikke er sidste give away med portrætter her fra :-)

    SvarSlet
  6. uuh, jeg ville sørme også gerne have vundet, sådan en fin tegning, det er noget nær umuligt at få fire børn str. 0-6 år til at sidde stille til en fælles fotografering, så kunne det være fedt at få dem fanget i en streg i stedet, vil følge spændt med og se om der bliver åbnet op for noget :-)

    SvarSlet
  7. Wow.... Der sprang mit hjerte lige et slag over! Fantastisk..... Den første giveaway jeg vinder. Tak random org.! Nu skal der i tænkeboks!

    SvarSlet
  8. Jaaa, vi er nemlig rigtig heldige :) Glæder mig så meget til at modtage mit portræt en af dagene, weee! ;)

    SvarSlet