onsdag den 10. april 2013

Heldige, uheldige mig

Det kan godt være, at jeg er superklodset og ofte ret uheldig - og er sådan én, der falder over mine egne ben, gerne med så stort et publikum som muligt, men måske universet har fundet en form for kompensation! I hvert fald har jeg følt mig rigtig heldig på det seneste, ikke mindst i fredags, da jeg fik gode nyheder fra Didde-Louise om, at jeg havde vundet hendes give away i samarbejde med Loppen & Professoren - nemlig 500,- kr. til lækkert børnetøj fra samme webshop.
Yay!!
Især når man nu sådan har måttet indføre næsten Forbrugsfri April efter smadret-iPhone-stunt (for søren altså, tror I så ikke, at jeg tabte den IGEN dagen efter - heldigvis på linoleumsgulv, men altså, jeg nåede lige at dø en lille smule, da jeg så den flyve to meter hen ad gangen - tror måske den forsøgte at flygte!).

Men tilbage til Lucky Me, der spændt afventer min "præmie". Jeg faldt pladask for 4funkyflavours, der er et helt nyt mærke i webshoppen. Arhmen, se det lige - det ser da for lækkert ud! Retro i super fede, lyse farver, med fine kontraster - se resten lige her.

Og pssst, der er lige nu introrabat på -25% på de lækre styles, men kun til og med d. 13. april!


Nu vil jeg nusse lidt ved symaskinen - er det bare mig, eller er det faktisk sådan lidt hyggeligt med lyden af regn (måske det slet ikke regner hos dig)?

- God aften derude- 

6 kommentarer:

  1. Jeg har lige slukket for symaskinen, men sjovt nok sad jeg også og lyttede til regnen... : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da lidt hyggeligt, ikk'?! Dog var det knap så hyggeligt, da jeg kl 7 torsdag morgen skulle på den vanlige gåtur mod dp'en. Barnevogn og uregerlig paraply i støvregn, ikk' en god ting ;-)

      Slet
  2. Jamen altså da hvor uheldig/ heldig kan man være - Har ikke en iPhone, men hvis jeg havde og jeg så den flyve i slow motion, tror jeg faktisk også, at jeg ville nå at dø lidt indeni, inden den ramte jorden.
    Lyder så hyggeligt med symaskine hygge men regnen trommede udenfor, vi havde også regn igår og sne idag! Pyha det er så skiftende det vejr, men dårligt vejr er krea vejr, ikke sandt?:-) Ha en dejlig weekend, når du kommer dertil:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha, jeg burde slet, slet ikke eje en på én gang så dyr og skrøbelig genstand, så klodset som jeg er ;-)
      Og nemlig, gråvejr er krea-vejr!
      Håber også du har haft en skøn weekend! :-)
      Kh. Trine

      Slet
  3. Jamen det kan man da kalde uheld... ØV også da :) Håber ikke at uheldene følger dig...!
    Fin blog du har her, håber du har lyst til at kigge forbi mig.
    Mange hilsener OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' - det kan du tro, jeg kigger forbi ;-)
      God aften til dig!
      Kh. Trine

      Slet