tirsdag den 2. april 2013

Guld i Genner'n! Eller, i hvert fald terracotta...

Jeg kan aldrig få dims, nips og udstyr nok til køkkenet (ironisk nok, når nu jeg hader at LAVE noget derude ;-)), og Helbak-samlingen måtte gerne være større end nu (ÉN smørskål = 2 måneders børneopsparing...!), og gerne nogle af deres fine FJORD opbevaringskrukker. 
Men jeg er gået på kompromis (og er i øvrigt smadder fattig, I'll explaine later), efter en tur til Aarhusklunserne, hvor jeg faldt over et par terracotta-krukker med korklåg. Og så startede mine spraymalerabstinenser, og heldigvis har vejret været med mig, så den første lille krukke er færdig. 



Jeg fik begge krukker til rundt regnet 20,- kr., den hvide (Belton Molotow "Signal White") spraymaling havde jeg på lager, og den grøn-turkise (MTN 94, "Emerald Green") er erhvervet til 35,- kr. Og sidstnævnte spray er hurtigt blevet min favorit - den dækkede næsten 100 % efter første tur (oh fryd, der er til MANGE flere projekter dér!), ingen løbere og tørrede hurtigt op.

OPTUR, på en ellers ikke fremragende dag, der bød på ét styks knust iPhone-front (jeg taber altid alting), minus 1000,- kr i instant reparation, og det mikroskopiske stykke chokolade jeg trøsteshoppede - jeg sagde det jo, jeg taber ALTID ALTING - tabte jeg selvfølgeligt også... Og ti-sekunders-reglen gælder bare ikke, når nærmeste hundelort ligger indenfor en radius af 30 cm. 
iBroke!

Godt der er Ben & Jerrys i fryseren...


12 kommentarer:

  1. Århh... Sur r..

    Godt du havde en malersucces til at opveje resten!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk'?! Der er ikke noget som et krea-kick til at højne humøret ^.^

      Slet
  2. Ser godt ud da!! Må på jagt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, jeg fortryder jeg ikke tog lidt flere med hjem, men der går vist alligevel lang tid inden der er udsolgt hos aarhusklunserne - wow, der var mange :-)

      Slet
  3. Ej din stakkel. Tab nu ikke krukken på gulvet ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. ;-D haha, ja der er altså en god grund til, at jeg ikke samler på stel ^.^ det ville heldigvis ikke gøre frygteligt ondt at erstatte denne ;-)

      Slet
  4. flot! og rigtig god ide :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Nola - jeg har ofte udkig på ting i genneren, der måske bare er pænt i facon/form, for spraymaling kan forvandle mange ting, og så er det jo nemt og billigt *love* :-)

      Slet
  5. Så fin den er blevet! Jeg er også forfalden til alskens dims og dut, men må også erkende at der ikke er plads til mere...
    Vrap med iphone chokolade og hundelort! Ben & Jerrys er heldigvis ikke til at kimse af, og en temmelig god erstatning der ikke overlever mange minutter i vores fryser?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, vi har faktisk også pladsproblemer, men der kan nu alligevel godt liiige stå lidt mere i vindueskarmen ;-)
      Hæhæ, isen var væk ret hurtigt. Skræmmende, men sååå godt ;-D

      Slet
  6. Argh - det kører da ikke rigtig for dig! Til gengæld er krukken blevet rigtig lækker dygtige Trine.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, søde - nej, jeg er bare super uheldig for tiden - i ferien fik jeg også placeret hånden på en brandvarm kogeplade (advarselspæren var sprunget >.<) og gokket knolden ind i bilen på vej ud, så hårdt at jeg NÆSTEN tudede offentligt. Suk. What a week ;-) men også lidt komisk.

      Slet