tirsdag den 12. marts 2013

Stjerneglad!

Først en velkomsthilsen til alle de nye læsere - jeg har rundet 100 (102 i skrivende stund), det er ret mærkeligt, for det føles ikke som så længe siden, at der var 0. Jeg er virkeligt blevet glad for Blogland, og det er Jeres fortjeneste!
Dernæst et kæmpe stort TAK - der er tikket så mange overvældende, søde kommentarer ind i min mailboks, ifm. med min Give Away, og hver og én har varmet og gjort mig glad.

Lige pt. har bloggen ikke det store at byde på. Her gik man lige og fik forårsfornemmelser og fornyet energi, og så blev vi lige bombet tilbage med 10 frostgrader (æv også, alle de fine vintergækker, der nu ligger slatne og ligner noget, der har opgivet), og jeg bliver ved med at udskyde tingene til "i morgen". Kender I det? Det gør I nok :-)


Huset flyder med uendelige mængder af vasketøj, efter en weekend med bræksyge over store dele af linien. Det er underligt med små børn, kan de virkeligt ikke differentiere mellem skønne dufte og uudholdelig stank? 
Fredag aften pippede StjernePelsen lidt - ikke noget voldsomt, bare sådan lidt kært klynken - og da jeg i mørket famlede efter sutten, fik jeg fat i noget helt andet - det var ikke just stjerner pelsen var gjort af. Lille stakkel. Dér havde hun ligget med hovedet plantet i en pøl af halvt fordøjet millionbøf, i så lang tid, at hun var helt indfarvet af tomatsovs i den ene halvdel af hovedet, og lignede mildest talt en statist til en zombie-film - men selvfølgeligt i højt humør, over sådan at blive hevet ud af sengen til et ekstra aftenbad :-) Men puha, jeg er virkelig ikke tryg ved kombinationen af baby og nattebræk!

Hun kom sig heldigvis hurtigt, og når bjerget af vasketøj er skaffet af vejen og pakken fra Malika & Rosa er hentet (se, DET er vasketøj, der er noget ved - nyindkøbte jerseylækkerier ;-)), SÅ skal jeg i gang ved symaskinen!
Og solen skinner *love*

- God tirsdag til dig -



12 kommentarer:

  1. Ihh - det lyder fuldstændig ligesom min torsdagnat med Alba...
    Alba er ovenpå nu (med undtagelse af lidt bøvl med tynd mave) - Så det er dejligt, og heldigvis er der ikek nogen af os andre der blev særlig hårdt ramt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor synd - godt I andre slap. Her gik stafetten videre til min mand, som først er ved at være ovenpå i dag. Han har godt nok været grå i hovedet, og jeg krydser fingre for jeg får lov at gå fri! Jeg skal sy, ikke sidde lænket til tønden!! ;-D

      Slet
  2. Hej :-)
    Så er jeg da med som nummer 103 :-)
    øv, det er altid kedeligt når børnene er syge og utilpasse.
    Glæder mig til at følge med her hos dig :-)

    kh Nola

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nola,
      Og velkommen til, dejligt du vil følge med her!
      Nøj, jeg var lige inde hos dig, der er jo SOMMER, sikke nogle fantastiske billeder. Jeg skal lige ind og surfe lidt :-)
      Kh. Trine

      Slet
  3. Hej, du har sådan en fin blog så der må være endnu flere faste læsere på vej :-)
    Sikke et flinkt barn som glad går i bad efter sengetid

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var sødt sagt :-)
      Ja, haha, Mille er simpelthen helt vild med at komme i bad, og bliver helt elektrisk, når vi begynder at fylde badekarret (og det er åbenbart uanset, hvornår på døgnet det sker ;-)).
      God dag til dig!
      Kh. Trine

      Slet
  4. åh nej, den lille stjernepels <3 ...
    Det er ganske skørt det her vejr! Tænker at du som jeg har haft en blanding af forårssol og store tunge snefnug i dag?
    Jeg glæder mig til at smide en røvfuld lodder i din helt fantastiske giveaway så snart jeg runder et mere operationelt medie end min telefon ;o).
    Sender raskhed, overskud og handlekraft i din retning :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, på hjemvejen rendte vi sågar ind i noget der mindede om snestorm :-S Det var jeg ret uforberedt på, når nu man sad der på arbejdet og nød solen gennem ruden (snydt igen :-)).
      Tak for dine lodder, Maj, og resten du har sendt min vej af overskud og handlekraft (det må ha' virket, jeg drønede en T-shirt gennem maskinen i går aftes ;-))
      Kh. Trine

      Slet
  5. Uf nej det er ikke den rareste blandind. Det er så synd for de små når de kaster op, for de forstår det slet ikke. Men så er det også som om de glemmer det hurtigt igen og leger, eller sover videre.
    God bedring med dem alle. Håber du går fri, så du rigtig kan hygge dig ved maskinen :-)
    Kh Line
    P.S. hvor er det et fedt citat du har fundet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line, jeg tror, vi er ved at være ovenpå *7-9-13*! Og jeg fik motioneret maskinfoden i går aftes, deeejligt.
      Hæhæ, ja, den ramte mig altså, den "tomorrow" ;-)
      Blev forresten så inspireret af din udspringsbane, at vi selv fik hevet madrasser frem i går, og fik slået kolbøtter til den helt store guldmedalje (av for søren, et stift og rustens legeme jeg går rundt med, ungerne var SÅ meget sejere end mig ;-D).
      Kh. Trine

      Slet
  6. Stort tillykke med de nu 103 faste læsere, elsker at følge dig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Helena, fornøjelsen er bestemt gengældt ^.^
      Kh. Trine

      Slet