fredag den 8. marts 2013

Heldig!... X 3!

Jeg støder ofte på indlæg skrevet af et heldigt asen, der ikke bare har vundet én, men op til flere give aways i streg. Måske den slags bare kommer i stimer, for nu var det åbenbart min tur!
Og sikke et held, altså!


Først vandt jeg en Farverig Overraskelses-give away hos Dorthe (Oline Art), hvorfra jeg modtog en kasse indeholdende ikke mindre end 10 forskellige ting, fra House Doctor og Rice - mums, sikke nogle godbidder!

Dernæst vandt jeg hos Sabrina (SaJuMe), de sødeste små påskekyllinger, og jeg kan ikke lade være med at smile, når jeg ser dem sidde der i vindueskarmen, med deres let overraskede udtryk (jeg har aldrig ladet det være en hemmelighed, at jeg har en svaghed for høns). 


Og til sidst var jeg heldig hos Christina (KreaVilla), der i samarbejde med Kristina Krogh udloddede ét af sidstnævntes flotte værker. 
Materials in Hexagon, Pink, er kommet hjem til mig, og jeg er ovenud tilfreds (nu mangler jeg bare en ramme, øv, Ikea, at I ikke har rammer, der passer, og jeg nænner ikke at barbere noget af plakaten!). Er du også vild med Kristinas fine prints og plakater skal du skynde dig - der er begrænset antal. Du kan se mere lige her.


Tusind tak til de tre dejlige bloggere!

Næste indlæg er nr. 100, der selvfølgeligt skal være en Give Away herfra. Mere om den i løbet af weekenden :-)

- Go' fredag -

2 kommentarer:

  1. Hej Trine,
    Kan se at mit print er kommet frem :) ville bare give dig et tip til hvor man kan købe fine træ-skifterammer - Stelling Rammer: http://www.stelling.dk/default.aspx?Load=main&Data=productlistpaging&Template=&key=8699000

    De har nogle rigtig fine trærammer (som man jo også kan male med lidt maling, hvis man ønsker en farve).

    Bare et lille tip ;)

    KH. Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kristina,
      Tusind tak for tippet (og bestemt også for printet :-)) - det er ret billige rammer. Jeg skulle lige til at bestille, men så så, at de ikke sender deres rammer, så jeg leder lige lidt videre i Aarhus-området :-) Men vil helt sikkert købe nogle med hjem, næste gang jeg kommer omkring Kbh.
      God dag til dig!
      Kh. Trine

      Slet