lørdag den 9. marts 2013

Give Away!

Og vinderne er fundet lige her...

Så nåede jeg en form for milepæl på bloggen, med indlæg nr. 100.
Og hvad er mere passende, end at fejre dette med en Give Away, især nu, hvor jeg selv har været så heldig at vinde tre i træk?!

Du kan vinde:
Èt styk blyantsportræt af hvad end du kunne tænke dig - jeg har tegnet børn og kærester, hunde og heste, ja selv papegøjer har jeg portrætteret!
Du kan se flere af mine tegninger her.



For at kunne deltage skal du være fast læser via Google Friend Connect, og derefter kan du opnå

1 lod for kommentar (skriv gerne email-adr., så jeg kan få fat i dig, hvis du ikke har en blog)
5 lodder for kommentar + link fra din blog med indlæg eller billede i sidebar (brug billede ovenfor)

Jeg trækker en vinder søndag d. 7. april, som herefter sender mig et billede via mail af han/hun/den/det, der skal tegnes, og så skal jeg indenfor en uge færdiggøre præmien :-)

Held og lykke!




95 kommentarer:

  1. det lyder spændende, gerne med på 5 lodder:)

    SvarSlet
  2. Uhhha en lækker give away....
    Den vil jeg gerne deltage i.. :-) 5 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  3. Kære Trine

    Den vil jeg gerne deltage i - og også meget gerne gøre reklame for på min blog! :-) Nu er jeg jo så heldig allerede at have et portræt fra din hånd, og det er jeg simpelthen SÅ glad for. Det er kommet i ramme, og så snart jeg får det slået op på væggen (overvejer stadig positionen), viser jeg det igen på bloggen. Du burde virkelig gøre en forretning ud af dine evner som tegner - tænk at kunne tegne så godt! Det må vist være en gave fra oven (plus mange timers træning), som ville være en skam at ignorere?! ;-)
    Ja altså, en længere smøre fra mig. Jeg er på vej ud af døren, men her i weekenden får jeg lige linket fra min blog.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Det vil jeg helt bestemt deltage i med 5 lodder.... Sådan som du lokker med Ulrik Thomsen ;-) arj så jo det portræt Anna fik til blogtræf, du er bare fantastisk dygtig.... Og er her forøvrigt helt enig med Anna... Det kunne du godt tjene penge på! Linker fluks på bloggen!
    Kh Camilla

    SvarSlet
  5. Wow siger jeg bare!
    Du er virkelig dygtig, så jeg er helt sikkert med på hele 5 lodder..
    Har længe tænkt på at få en til at tegne et portræt af min lille krøltop!

    Kh Sabrina

    SvarSlet
  6. Jeg er helt sikkert med på 1 lod, håber så meget at jeg vinder sådan en flot gave.

    Mvh helena

    SvarSlet
  7. Det lyder spændende. Jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  8. Er du sindssyg en lækker giveaway! Jeg snupper alle 5 lodder og krydser alt hvad krydses kan :) Du er vildt dygtig!

    SvarSlet
  9. ej for en fed give away- jeg er med på et lod. heidifurbo@hotmail.com

    SvarSlet
  10. De er så flotte dine tegninger, er helt sikkert med på 5 lodder.

    SvarSlet
  11. jeg hapser 5 store lodder :)

    og du tegner super flot :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  12. Jeg er på med 1 lod :-)
    Har allerede en flot streg tegning af min ældste søn, men magler en af den yngste, så det ville jo være fantastisk at vinde :-)

    Kitt

    SvarSlet
  13. Er med på 1 lod. :D

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Uhh, det kunne jeg godt tænke mig da, du er virkelig dygtig! :)
    Er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  15. Wow, en lækker give away(:
    Jeg ville elske at vinde denne give away.
    Er med på 5 lodder.

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et flot armbånd(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/02/give-away-nr-29.html

    SvarSlet
  16. Jeg vil rigtig gerne være med og snupper alle 5 lodder : )

    SvarSlet
  17. hvor er du dygtig. et lod til mig :)

    cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  18. cool - 5 lodder :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  19. Deltager med 1 lod - jeg krydser fingre! :-)
    nadiya.nanna@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Det var en lækker præmie, du er rigtig dygtig :-)
    Jeg håber et af mine 5 lodder er vinderloddet.

    SvarSlet
  21. Desværre kan jeg ikke få lov at følge folk via GFC (får en fejlmeddelelse hver gang), men jeg følger dig via Bloglovin og håber min deltagelse gælder alligevel!

    xoxo,
    Samconradsen.dk
    samconradsen@live.dk

    SvarSlet
  22. jeg vil seriøst rigtig gerne vinde en tegning fra dig... du tegner viildt flot.
    Deltager med 1 lod

    SvarSlet
  23. Er med på et lod! Du tegner vildt godt :-D
    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  24. 1 lod til mig <3

    lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg deltager med 5 lodder. kig forbi min giveaway http://denkreativeidemager.blogspot.dk/

    SvarSlet
  26. Jeg vil også gerne være med i lodtrækningen med 1 lod. Ville elske at vinde sådan en smuk tegning af min datter Alva
    Smilyen@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Sikke en lækker give away! Jeg ville ønske mig et portræt at min søn :)
    Snupper 1 lod!

    SvarSlet
  28. Jeg prøver med 1 lod :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Fantastisk give away! Du er så stjernesej til at tegne, så jeg er krydser fingre med et lod!

    SvarSlet
  30. Alle 5 lodder til mig, søde Trine :-)

    Min datter Helena er født d. 7/4, hvor du trækker vinderen - og selvfølgelig skal det være et billede af mine tre små guldklumper, som du skulle tegne, hvis jeg er den heldige vinder ♥

    Knus
    Laila

    SvarSlet
  31. Jeg vi lgerne deltage med 5 lodder
    http://hobbysyslerier.blogspot.dk/2013/03/vind-et-smukt-portrt-hos-stjernepels.html

    Jeg fandt din blog for få dage siden og så dine fine portrætter og tænkte jeg ville kontakte dig for at købe et, som min kæreste skulle have i fødselsdagsgave (først til december), nu håber jeg at meget at vinde et fint portræt. Vinder jeg skal det være af min lille datter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min blog har ændret navn, fin indlægget her istedet
      http://trangsbeneficiet.blogspot.dk/2013/03/vind-et-smukt-portrt-hos-stjernepels.html

      Slet
  32. Wauw hvor er du dygtig! Jeg elsker selv og tegne og er også god til det,
    men ikke nær så god som du er! :) Jeg er med på et lod! :)

    prik@hotmail.dk
    http://rikkenprikken.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  33. Jeg hapser altså også lige et lod. Ved ikke hvad jeg vil have tegne, måske alle 3 børn, eller huset???
    Håber jeg vinder
    kh Libbie

    SvarSlet
  34. Jeg følger dig nu og hold da *kæft* nogle flotte tegninger!!
    Held og lykke til alle! Min mail er: Sofiespio@hotmail.com. Kærlig hilsen Sofie.

    SvarSlet
  35. Wow, hvor er du go..deltager helt sikkert her!!

    SvarSlet
  36. Hejsa..
    Jeg vil også gerne være med..
    Smadder god ide med sådan en tegning i en give away..
    Tegner mig for et lod herfra..
    Vi ses jo nok i påsken. :-)
    Kram Mette

    SvarSlet
  37. WAUW!! det var da helt sindsygt, så godt du tegner. Hapser hurtigt 5 lodder og krydser alle fingre, tæer og hvad der ellers krydses kan:-)

    SvarSlet
  38. Heisan! :)

    så utrolig flotte tegninger du lager!
    Fantastisk :)

    Dette vi jeg gjerne være med på, og tegner meg for et lite lykkelodd :)

    Ha en herlig dag!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlet
  39. Håber mit 1 lod, er det heldige lod :)

    SvarSlet
  40. Ih, hvor er du altså dygtig med en blyant. Jeg vil meget gerne vinde et portræt og deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  41. Jeg skal helt sikkert være med på 5 lodder. Som du ved er jeg jo KÆMPE fan af dine tegninger og jeg synes du er overdrevet dygtig. Det må være fantastisk at kunne.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  42. Sikke en fin gave. Den ville jeg helt vildt gerne vinde. Jeg ønsker mig brændende sådan en fin tegning af min datter. Krydser alt hvad jeg kan og deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  43. Fantastiske evner du har - jeg snupper et lod.
    Anna (anna.nishansen.kronborg@gmail.com)

    SvarSlet
  44. Simpelthen imponerende, som du kan tegne, og jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder!
    Har set det portræt du har malet af Anna's datter, og kan sørme godt forstå, at hun blev rørt over at modtage så smuk en gave :o)
    Kh. Maria

    SvarSlet
  45. Nøj, jeg vil gerne deltage med et lod. Katrineheilmann@gmail.com

    SvarSlet
  46. Nøj, jeg vil gerne deltage med et lod. Katrineheilmann@gmail.com

    SvarSlet
  47. Jeg vil da gerne være med på et lod. mejse2109@gmail.com

    SvarSlet
  48. 5 lodder til mig tak!
    Hvor ville jeg elske at vide et smukt portræt tegnet af dig.
    Jeg tror allerede jeg har en god ide om hvilket motiv jeg vil vælge ♥.

    SvarSlet
  49. 5 lodder til mig tak.

    Jeg ville så gerne ha et billede af ungerne.

    SvarSlet
  50. Sikke dygtig du er til at tegne.

    jeg vil gerne være med for 1 lod :-)

    SvarSlet
  51. Det er da en af de mest fantastiske give-aways, når den udføres med dit talent:-)
    Jeg håber på held med 5 lodder i puljen:-)
    Hilsen Jonna

    SvarSlet
  52. Hold da lige helt op - du tegner sørme fantastisk.
    Lækker bolg du har (er ny her).
    Jeg deltager med 5 friske lodder.

    SvarSlet
  53. Hejsa Trine.
    Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder.
    Der er da sket noget nyt på bloggen...det ser rigtig godt ud...Ü
    Kh Anja.

    SvarSlet
  54. 5 lodder til mig ... jeg krydser fingre indtil den 7 april :)

    SvarSlet
  55. hold da op for en flot præmie, jeg er gerne med på 1 lod.
    Du er bare mega dygtig!!!! Mægtig flot!

    SvarSlet
  56. Det vil jeg sørme gerne vinde!
    Vil gerne deltage med 1 lod!

    Amandanowak1912@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg vil gerne deltage med 1 lod!
    Jeg har desværre ikke selv en blog, men krydser fingre for at vinde alligevel :)
    Hilsen Amanda.
    Amandanowak1912@hotmail.com

    SvarSlet
  58. hvor laver du nogle smukke tegninger :)

    vil glæde mig til at følge dig fremover og håber mit ene lod, er et vinderlod :)

    maria

    SvarSlet
  59. Hej, fantastiske tegninger - hvor er de flotte! Deltager med et lod da jeg ingen blog har - mail har jeg (dog) og krydser fingre for at jeg vinder (mette@madvig.dk)
    :-D

    SvarSlet
  60. Nøj jeg vil gerne vinde, så vi kan få lavet en smuk tegning af vores søn, som kan hænge i vores nye hus. Så jeg snupper selvfølgelig 5 lodder :-)
    randieped@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Vil meget gerne deltage med 1 lod
    Mvh.Carina
    carina1817@gmail.com

    SvarSlet
  62. Vil meget gerne deltage med 1 lod
    Mvh.Carina
    carina1817@gmail.com

    SvarSlet
  63. Jeg må nøjes med et enkelt lod - og en god portion held :)

    fjordside88@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Jeg er helt klart med på et lod :) xo@xoeinding.dk

    SvarSlet
  65. Jeg er med på 1 lod
    tinawester@gmail.com

    SvarSlet
  66. Årh... Jeg er med på et lod. Har ingen blog, så det må være sådan. (Med mindre det tæller at jeg har linket til din give-away på min fb? ;)

    - Mette

    SvarSlet
  67. nåja... mail: mm.risager@gmail.com

    SvarSlet
  68. Wow, hvor er du dygtig! 5 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  69. Så sejt! Det kunne være utroligt fedt at vinde :)
    Deltager med 1 lod

    byceciliang@live.dk


    - forsat god dag!

    SvarSlet
  70. Så smukke tegninger du laver, ville virkelig være skønt at vinde:)
    Jeg deltager med 1 lod og krydser alt hvad der krydses kan..

    VH heidi
    heidi-hartmann@hotmail.com

    SvarSlet
  71. Jeg ville elske at få en smuk tegning af min datter - og du er virkelig dygtig. Jeg deltager derfor med 1 lod og håber på en chance :-)
    hilsen Pia
    plundlarsen@gmail.com

    SvarSlet
  72. Hvor er du dygtig! Ville elske at vinde en fin tegning af min datter, så deltager med 5 lodder og håber jeg er heldig. :)

    SvarSlet
  73. Smukke tegninger, du er super dygtig! Jeg deltager med 1 lod og håber at jeg er heldig :-)
    rikke.bundgaard@gmail.com

    SvarSlet
  74. selinedam@hotmail.com

    Deltager :-)

    SvarSlet
  75. Et billede af min datter eller min lille familie ville være fantastisk, krydser alt der krydses kan :D

    5 lodder herfra
    juliestuhr@live.dk

    SvarSlet
  76. Har set det meget flotte billede hos laralil, så denne giveaway må jeg bare deltage i for dine tegninger er virkelig flotte:)

    SvarSlet
  77. Super giveaway. Den kunne jeg da godt tænke mig at vinde;)
    Så jeg tager da lige 5 lodder....

    hedestuff@hotmail.com

    SvarSlet
  78. Et enkelt lod til mig...
    Line@uhrefriskole.dk

    SvarSlet
  79. Jeg er med på 1 lod. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  80. Jeg snupper 5 lodder.. Du er en stjerne med de blyanter :o) Wauh siger jeg bare..

    SvarSlet
  81. Wow, hvor er du dygtig :-)
    Deltager med 5 lodder og krydser alt for at jeg er den heldige vinder.
    Et portræt af vores gamle hankat som betød alt for både min mor og mig ville min mor blive så lykkelig for, så det ville betyde rigtig meget for mig at vinde den :-)

    kig gerne forbi min give away: http://suzyjensen.blogspot.dk/2013/03/frste-give-away-i-samarbejde-med.html

    SvarSlet
  82. Wow en lækker Give Away. Sikke et talent du har!
    Deltager med 5 lodder! : ) Kh. Liv

    SvarSlet
  83. 5 store fede lodder til mig. Hold op, hvor vil jeg gerne vinde!! Du er fantastisk dygtig!

    SvarSlet
  84. Jeg falder på halen over dit talent.
    Sikke en præmie at kunne vinde. Vil vildt gerne vinde.
    Og vil også rigtig gerne gøre reklame for dig på min blog.
    Jeg er med på 5 lodder.
    God påske
    Louise

    SvarSlet
  85. Jeg deltager med 1 lod ved at kommentere :-)

    SvarSlet
  86. Du er virkelig dygtig! Vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  87. Hej
    Jeg vil gerne være med. Jeg har bare det dejigste billede af mit barnebarn som ville være skønt at få lavet til en tegning

    SvarSlet
  88. prøver lykken med enkelt lod
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  89. Jeg tror da slet ikke jeg har fået deltage - det må være en STOR fejl! 5 lodder - ville elske at kigge på en af dine tegninger i vores stue ;o)

    SvarSlet
  90. kunne være fantastisk med en tengning af ungerne!

    SvarSlet
  91. Du er bare så MEGA sej til at tegne, WOW, jeg ville elske at have en så fin tegning hængende herhjemme så jeg deltager meget gerne med et lod!

    SvarSlet
  92. Kæft du er dygtigt :-)

    Deltager med 1 lod

    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  93. hold nu fast du er dygtig! et lod tak

    SvarSlet