søndag den 17. marts 2013

Fødselsdage...

...Har vi en del af, her i marts måned. Først var det Mille og i lørdags fyldte Malthe 4 år. Det havde sidstnævnte virkeligt set frem til, men en ussel bræksyge lagde desværre en dæmper på begivenheden. Jeg synes godt nok den her vinter har været strid ved den lille familie! Og det lyder ikke til, vi er de eneste, der som børnefamilie har været rigtig hårdt ramt. 
Nå, men på fredag bliver det nu også stort, for der indtages hele hytten af rød stue, og jeg fornemmer, at for en 4-årig, er det RET sejt at holde fest for alle stuekammeraterne (vise værelset frem?!)- så skidt da med, at jeg er kommet til at love lidt for meget festivitas, huset flyder og jeg allerede har sved på panden og lidt for højt blodtryk, og manden havde selvfølgeligt et uaflyseligt møde (pffssst!). Godt mormoren er hidkaldt og har lovet at trodse enhver snestorm og melder sig på banen kl 8!

Invitationen blev lavet for efterhånden længe siden - jeg ignorerer at knægtens præferencer nu er Star Wars ;-)


Både denne og Milles forsøger jeg at få lagt ud som pdf til download (altså, uden tekst og billede af mine unger :-)).
Billeder af begivenheder følger... 

Nu vil jeg følge på på læselisten, hold da op, jeg synes Blogland er aktivt for tiden - er det bare mig?!

- God aften til dig -


6 kommentarer:

  1. Tillykke med Ham
    Øv med den sygdom.... Sidste år sluttede Nannas festaften brat, da hun brækkede sig ud over morfar og måtte puttes i seng!
    Vi havde besøg af børnehaven i Fredags, 20 rollinger og pædagoger.... Det var skønt synes Nanna. De har skam slet ikke så høje krav, det er nok os mødre der synes at vi ikke kan gøre det godt nok. Jep jep mormoderen var pgså hidkaldt her, selvom farmand også var hjemme!
    Kh Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Camilla, han blev heldigvis frisk igen. Er ret så misundelig på jeres gildesal, så lige dit indlæg med børnehavefesten, det må være skønt at have plads til at holde fest :)
      God dag til dig.
      Kh. Trine

      Slet
  2. Det er kun min søns fødselsdag vi har at bekymre os om i marts...
    Men den skal så også holdes tre gange...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tre gange? Nøj, det må være fedt for ham :-D Vi har også min svigermors coming up, og så er der en masse i vennekredsen og familien generelt. Og i børnehaven var der nærmest kø til at invitere dem hjem :-O
      Tillykke med din søn, og god(e) fejring(er) ;-)

      Slet
  3. Tillykke med ham. Flot indbydelse.
    Vi har også været hårdt ramt af sygdom denne vinter, men sådan har det vist været hos rigtig mange familier . Så nu må vi håbe på mildere vejr og sol så vi kan få fyldt D-vitamin depoterne op igen.

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig! Sol og varme, tak. Eller, bare varmere! Og tak :-)
      Kh. Trine

      Slet