søndag den 3. marts 2013

Fødselsdag, fest og forår!


IIh, som bloggen (og Blogland :-( ) er forsømt den sidste uge, men vi har pisket rundt - på den gode måde. Planlagt, nusset, nydt (vejret, bl.a.) og festet med gode venner og familie - hele weekenden!
Mille fejrede vi i dag med et hold venner + børn og nærmeste familie, og end ikke en snert af tømmermænd har kastet skygger over begivenheden, der er gået helt efter bogen (på nær storebror, der pludseligt blev ramt af høj feber og desværre sov hele festen væk, den stakkel! Godt han selv skal fejres om 14 dage).

Tømmermændene pådrog vi os i lørdag aften, hvor Farmor tog sig af begge unger, mens M og jeg gik ned i det lokale forsamlingshus til "ungdomsfest". En fest arrangeret af et forældrepar fra Malthes børnehave, som mente, at nu var det altså tid til at se lidt nærmere på ungt godtfolk i nærområdet, og derfor var knap 100 inviteret.
Nøj, et godt initiativ!
DJ, mad, pølsevogn, bar... Har i dag adskillige dansevabler og et overanstrengt stemmebånd, fantastisk

Oveni hatten så jeg lige, at jeg har været hamrende heldig at vinde Christina/Kreavillas give away med en poster af Kristina Krogh. SÅ fedt, jeg fik et sug i maven da jeg midt i læselisten så mit navn. Og det er ikke den eneste - jeg har været super heldig på det sidste, og har indlæg på vej om yderligere to andre, vundne give aways (fra Dorthe/Oline Art og Sabrina/SaJuMe) (!), med pics, senere!
(Og så er jeg også selv ved at forberede en give away...)

Slutteligt et par billeder og en skålende Mille, med ønsket om en god aften til dig derude!
Tak fordi du læste med :-)






12 kommentarer:

  1. Årh søde lille Mille - stort tillykke med hende <3 vi har også en 1års coming up - det er stort! :) go aften til jer

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mille - ja, det er rigtig stort, håber også I får en god dag med dejlige Hector! :)

      Slet
  2. Tillykke med Mille. Hvor er hun bare sød og den der lækre kage, kunne jeg godt klare et stykke af lige nu...uhmmm
    Lyder til at i har haft en kanon weekend.
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anja - hæhæ, lagkagen er én af de virkeligt nemme, jeg sprang over hvor gærdet er lavest, og købte bunde og creme - men den gik nu an, med friske jordbær (ok, spanske, men stadig friske ;-)) og banan, mmm!

      Slet
  3. Tillykke med prinsessen! Sikke et god idé - gid jeg havde energien/tid til at kopiere den ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Pia - ja, det var en knaldgod idé, og det var rigtig skægt at få snakket med andre forældre med mere end bare et "god morgen" under aflevering, og bare ha' socialt samvær i et helt andet stemningslag end babycafé og babysalmesang ;-D

      Slet
  4. stort tillykke med din datter :-) Hun ser da bare alt for kær ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Helena, ja, hun er super nuttet - og hun charmede alle under gaveudpakning, hvor hun begejstret udbrød et "nææææææh!" for hver ny gave, og i udstrakte arme kiggede sagerne an - så skægt ^.^

      Slet
  5. Stort tillykke med lille pigen :)
    Skønne billeder
    God mandag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Sabrina!
      Også god mandag til dig (puha, du har da været tidligt oppe ;-)).
      Kh. Trine

      Slet
  6. Stort tillykke med Mille :-) Det er en stor ting at have sin første fødselsdag! Hun ser ud til at nyde det i fulde drag :-)
    Fedt med "ungdomsfest". Det skal simpelthen bare til engang i mellem, så man føler sin ungdom vare ved lidt endnu midt i alt familieracet ;-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line - ja, og lidt mærkeligt at de alligevel ikke helt forstår alt det ståhej. Malthe er til gengæld HELT med på, at det er hans tur om 14 dage, og det bliver forhåbentligt lige så god en dag.
      Ja, det var virkelig fedt, og det var lige det helt rette musik DJ-Torben Pop (not kidding) forstod at sætte på - godt nok ved at være NOGLE år siden jeg gav den gas til Safri Duo, under stærk påvirkning af vodka og juice ;-D

      Slet