lørdag den 23. marts 2013

EDITION-indkøb


Jeg var lige et alt for hurtigt smut omkring EDITION kunst- og designmarked i Aarhus i dag.
Alt for hurtigt, fordi jeg lynhurtigt havde brugt hver en krone medbragt!
Så fedt arrangement, og så ufatteligt mange fine sager, til helt acceptable priser. 
Jeg faldt pladask for én af damerne fra Louise Haugaard Nielsens hånd (A mile in the woods), og jeg er SÅ glad for det køb. Den minder mig om et studie over muskelanatomi, hvor visse dele smukt er udeladt - vi er sgu' så grimme og uhyggelige når øjenmuskulaturen blottes.
Og så falder jeg ofte for noget, der minder om min egen stil, men alligevel er helt, helt anderledes. Motivet er smukt, men hvor jeg selv går lidt for højt op i detaljer og stoflighed, dvs., at hår vitterligt ligner hår, hud tegnes, så man fornemmer det er hud, osv., er dette en helt anden tilgang, og jeg er vild med det!  
Jeg har længe villet ha' en billedvæg i stuen, på den modsatte væg af tapetvæggen ovenfor, men det går lidt langsomt med at få samlet værker ind, men jeg er ved at være der.


Derudover fik jeg købt en træramme til Kristina Krogh-posteren jeg vandt hos KreaVilla - Lyrum Rammer, ENDELIG fandt jeg en A3-ramme, og ikke en "30 x 40-ramme"!!
(I øvrigt er uret hængt hen for at pryde tapetvæggen, og det gør det godt :-))


Louises visitkort er i sig selv et mindre kunstværk, super fint!

EDITION var arrangeret af White Wall Gallery, og jeg kan varmt anbefale at smutte omkring næste gang - rygtet siger muligheden byder sig igen til efteråret (og jeg holder øje med facebook-gruppen)!
Nå, nu lyder det helt sponsoreret, det er det IKKE, jeg deler blot min begejstring :-)

- Rigtig god aften til dig -

8 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det fedt, er så ærgerlig over at bo så langt væk.
    Flotte billeder, opstilling og trærammen til KK posteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, til efteråret må du da planlægge en tur til Jylland ;-) Og tak - så forresten lige jeg havde glemt at linke til dig, det er hermed rettet :-)
      Håber i øvrigt al den virak med hollænderne er ovre!
      Kh. Trine

      Slet
  2. Lækre ting du fik købt, var selv dernede og ja det var jo helt vild så mange flotte og ikke mindst inspirerende ting der var derind:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var der - der er mange bloggere, der har været omkring, men jeg så desværre ikke et eneste "kendt" ansigt dernede, det ku' ellers ha' været hyggeligt ;-)

      Slet
  3. Lækre lækre ting du fik med hjem - og uret passer da perfekt ind der - Virkelig fint stilleben Trine. Håber I nyder weekenden. Rigtig go påske til jer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mille :-) Også en rigtig god påske til jer (sikke en FED jakke, du (igen) har fået syet!!!).
      Kh. Trine

      Slet
  4. Mega fedt tapet Trine, hvor er det fra?????????????????????????

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Libbie - købt hos www.tapetshop.dk, "retro flower"/silver blue. Deres billede er dog ikke nær så godt som mit, haha ;-D Fås også i en modig rød variant :-)

      Slet