torsdag den 7. februar 2013

NiiinjaaaGOOO!

ENDELIG blev Ninjagoen færdig!

Lykken var stor, og der blev dyrket "spinjitzu" i hele huset (til de, der ikke er inde i det univers: En snurrende kampteknik, hvormed man kan udradere slanger, mørkets kræfter og alskens ondskab - skulle også være fremragende til at styrke balancecentret og forebygge køresyge ;-))




Jeg laver en beskrivelse her en af dagene, så andre Ninjago-fans kan få glæde af sådan et sæt :-)
Derudover har jeg også en kylling, der skal vises frem, men hun skal næsten ha' sit eget indlæg.

- Rigtig god aften, jeg løber tilbage til familien (en dreng, der er så spændt på morgendagens tøndeslagning, at han ikke kan sove, og en StjernePels med 40 i feber) -


10 kommentarer:

  1. Nøj hvor er den sej, kan godt forstå han stjernelykkelig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, dygtige Camilla!! Ja det var INGEN sag at få ham op og afsted i morges ;-D

      Slet
  2. Det er godt nok en mega sej grøn Ninjago - og ja tak til en DIY, for jeg er helt sikker på, at sådan et outfit også ville vække stor lykke herhjemme :-)

    Og stor ros til syersken, for det er virkelig gennemført!

    Knus
    Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Åårh, mange tak, Laila - jeg arbejder på højtryk med en DIY, det er da ret omstændigt at lave sådan én, så respekt til alle de, der gavmildt deler ud :-) Blogland er fantastisk, ikke?!
      Håber I får en god weekend ovenpå jeres farvel til Olde!!
      Kh. Trine

      Slet
  3. Uha så sej og stolt han er - så fint altså. overskudsmor.dk ;) Jeg er dybt imponeret, sådan Trine. Og go bedring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Mille - det var bare fantastisk at se glæden over den, og han var SÅ sød da han sku' i seng den anden aften, og lige inden godnatkys siger, at han skal hviske noget til mig, og fik mumlet noget "tak-for...sy...ninjago..." *smelte* ;-D

      Slet
  4. Ej, hvor flot og gennemført - den tør jeg ikke vise til min ældste ;o). Men DIY - ja tak! Mon ikke jeg så kan nå det til hans fødselsdag i december? ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Pia!! Ja, det skal han da ha'!! Og du kan da også nå det til en halv-års-fødselsdagsgave ;-D Jeg vil super gerne se andre fortolkninger, og jeg skynder mig med en DIY! :-)
      Kh. Trine

      Slet
  5. Nøj hvor er det et flot kostume - du er bare SÅ god.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Christina - jeg knokler pt. på DIY (det er alligevel omstændigt at lave sådan én, og finde ud af, hvad der skal med og hvad der kan udelades), så kan andre få fornøjelsen af samme projekt, det er ikke så svært - isoli er jo en drøm at sy i, ift. jersey!! ;-)

      Slet