lørdag den 2. februar 2013

Et smugkig til Ninjago...

Lige et hurtigt glimt herfra.



Er lige kommet ned at sidde igen, efter en hyggelig dag til Blogtræf i Risskov, arrangeret af Anna.
Så skønt at rive en hel dag ud af programmet til hygge, snak og ikke mindst syprojekterne!
Derudover nåede jeg lige inden afgang at trække super gode hækleråd ud af både Karen Elisabeth og Emilie - TUSIND tak, piger, det var fedt at få demonstreret bl.a. "indtagning" og "udtagning" ;-)
Ja, og så var der en håndfuld, der havde arbejdet for en fyldt og fin goodie-bag, men mere om det i et indlæg for sig.

Og så ku' jeg så vende snuden hjem til ikke mindre end to syge børn og kartoffelmel i (den splinternye) sofa. 
Men det er okay. 
Jeg kan rumme det - jeg er ladet op. 
Omend jeg nok ikke får så meget mig-tid som i dag, de næste mange uger, og må få færdiggjort fastelavnskostumerne i nattens mulm og mørke.
Nu kalder den mindste febermus.

- Go' nat, og tak for i dag, til jer der var med :-) -

6 kommentarer:

  1. Hej Trine - hyggeligt at møde dig :-)
    God bedring til de to små.
    /Christine*

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christine, Tak skal du ha', den største er heldigvis frisk igen! Og i lige måde!
      Kh. Trine

      Slet
  2. Super hyggeligt at hilse på dig, og ikke mindst tak for en dejlig dag :-)

    God bedring til dine kære børn.

    Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha', Helena, og i lige måde - det var en god dag (fik slet ikke komplimenteret din fine tegning af "hoptimisten", men så lige et billede af den - super fin!
      Kh. Trine

      Slet
  3. Hej Trine

    Tak for i dag, selvom vi vist ikke rigtig fik snakket. Ærgeligt med syge børn!

    Det super udcmed Ninjago

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla,
      Tak - og selv tak, nej, jeg ku' godt ha' brugt en hel weekend, så jeg havde haft mere tid til at netværke og småsnakke ;-D symaskinen havde godt nok et fast tag i mig, det er jo sjældent den får udelt opmærksomhed ;-P
      Håber vi ses en anden gang.
      Kh. Trine

      Slet