mandag den 4. februar 2013

En god dag!

På trods af sygdom (som heldigvis er på retur), har jeg haft en skøn dag - jeg er ved at være i mål med ungernes kostumer, og det er jo altid dejligt at nå noget ved maskinen. Derudover er det væltet ind med søde kommentarer og henvendelser ang. det portræt jeg gav Anna/LaraLil ifm. weekendens Blogtræf - hvor gør det mig helt utrolig glad - tusind tak!! - og jeg skal nok få svaret på kommentarer og spørgsmål i aften (lige nu blogger jeg i bussen, på vej hjem fra arbejdet).
Nedenfor et billede af Ninjagoen under konstruktion - nu skal hætten bare monteres, så skal der tages action pics!
Vi blogges!

11 kommentarer:

  1. Det var virkelig også et smadderflot portræt.... Det har sikkert taget mange timer at sy!

    Det bliver virkelig flot det ninjago kostume...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Camilla, jeg er så glad for al den positive respons på portrættet!
      Og ja tak, tror jeg nærmer mig et tidsforbrug i 10+ timers-klassen med det kostume ;-D

      Slet
  2. Det er virkelig et flot Ninjago kostume du har syet. Min søn er også vild med Ninjago og jeg syede også et kostume ham sidste år, men slet ikke i samme kaliber som dit - Det er virkelig flot! Det kan da kun blive en god fastelavn :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-) Det var slet ikke meningen at det skulle blive SÅ omstændigt et projekt, men et eller andet sted i processen løb det helt løbsk, og så var jeg gået all in ;-D Men så får han også lov at bruge det bagefter, det er jo nærmest blevet et sæt joggingtøj - med Ninjago-detaljer ;-)

      Slet
  3. Trine det var/er også vildt flot og en super personlig gave at gi! Jeg har også fået alle 3 børn tegnet som 14mdr og nyder billederne hver dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Libbie! Og det er også en stor fejl at jeg endnu ikke har fået foreviget mine egne unger på den måde - endnu, det vil jeg snart lave om på!! :-)

      Slet
  4. Å hvor jeg glæder mig til at se det på. Det er vildt flot. Hvis du orker at lave en beskrivelse af fremgangsmåden vil jeg vildt gerne have det med i kostumebanken på Badut.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen - og tusind tak for tilbuddet, det ville da være så sejt! Jeg skal se på at lave en fremgangsmåde, så der er flere små Ninjago-fans, der kan få glæde af sådan et sæt :-) Måske det bliver med illustrationer i stedet for billeder! Jeg går i tænkeboks...
      Kh. Trine

      Slet
    2. Fantastisk. Jeg vil elske at have dit fine kostume med. Jeg har faktisk været nød til at lukke for ideerne for i år for jeg har ikke tid hele weekenden og vil gerne nå at få dem med jeg allerede har aftalt det med. Hvis du når at få en forklaring klar inden fredag aften vil jeg vildt gerne have dig med i årets tema, men ellers vil jeg bare GLÆDE mig til at vise det frem næste år hvor jeg helt sikkert igen viser udklædningsideer i ugen op til fastelavn.

      Slet
    3. Super dejligt, det vil da være en ære, at få det med hos dig - dog kan jeg se det må blive til næste år, for jeg skal vidst ha' weekenden til at lave DIY (er gået lidt i gang, tror faktisk det ender med at blive helt godt med illustrationer i stedet for billeder) :-) igen, tusind tak for komplimentet!!! Rigtig god fastelavn til Jer :-)

      Slet
  5. Glæder mig allerede til at vise det frem til næste år. Jeg tror det bliver fantastisk med dine fine tegninger. Hav en rigtig god weekend og en dejlig vinterferie.

    SvarSlet