lørdag den 19. januar 2013

Nyt sengetøj....

...Er på vej til det i forvejen retro-blomstrede tøseværelse (more is more). Længe har jeg gået og kigget på samlingen af retrostoffer, og ikke rigtigt kunnet beslutte mig for, hvad de skulle slagtes til. Tæpper har vi en del af, puder er der stadigvæk stof nok til, så nu bliver det betræk til juniordyne, og så måske noget skal sælges i tøse-stofpakker. Det er kun til børneværelset jeg er den store fan af de farverige, blomstrede motiver, og det er jo begrænset, hvor meget man kan fylde ind på de knap 12 m2.


Mmmm, ser det ikke skønt ud?!

Der går nok et par uger inden jeg er færdig - jeg mangler virkeligt mine aftentimer til at kreere i!!! I stedet går vi i seng, så snart madpakkerne er smurt, køkkenet er ryddet op og tøjet til næste dag er lagt frem, for fra midnat af bliver det ikke til meget mere søvn. MEN, på torsdag skal Mille ha' dræn i, og vi krydser fingre, håber og ønsker, at det giver os vores gode nætter og glade datter tilbage - den lille Stjernepels.

- Rigtig god lørdag -

2 kommentarer:

  1. Det ser bare SÅ skønt ud, men der er jo også nogle af mine yndlingsstoffer imellem ;-) Sig lige til, hvis du gør alvor af at sætte noget af det til salg, for så kunne jeg godt være interesseret?

    Og jeg forstår dig til fulde; måtte selv en tur til vagtlægen med alle unger i går, da drengene havde ondt i ørerne = 2xmellemørebetændelse oveni den falske strubehoste, som de har haft hele ugen, og storesøsteren havde hostet hele natten...så er man altså pænt træt efter sådan en nat med hylende og skrigende børn zzzzzz

    Knus
    Laila

    SvarSlet
  2. Tak, Laila, og ja, der er vidst et par ret så populære i mellem - de er da også fantastiske! Skal nok sige til, hvis jeg sælger ud!

    Puhada, I er da også plaget af sygdom så! Og så oveni i det rod med Nouredin :´( uuh, altså, fik aldrig kommenteret dit sørgelige indlæg, iPhonen samarbejder bare så skidt med blogger nogle gange, men nøj hvor har jeg tænkt på dig! Håber I er på vej ovenpå igen og ungerne er ved at være raske.

    Kh. Trine

    SvarSlet