mandag den 7. januar 2013

Et enkelt, lille pip herfra....

Ja, altså, jeg blogger faktisk helt vildt disse dage - bare ikke her, men jeg suser rundt i Blogland, og tager Listen fra en ende af. Vil jo gerne lige "møde" alle deltagere inden vi ses i den virkelige verden om en måneds tid :-)

Ellers sker der ikke en ski'!
Vi kæmper for at indhente manglende nattesøvn, ved på skift at ta' en power nap på de skæveste tidspunkter, og ta' sofaen på skift. Hvad ER det dog med 10 måneders-babyer og deres natteroderi??! (Jo, det kan godt være ører - skal til tjek på onsdag!)
Så jeg har gemt krea-projekterne væk og lukket døren til kreaværkstedet, for selv dét er ved at føles som sure pligter pt.

Så nu gi'r jeg mig selv lov til bare at sidde på min flade, og se på og beundre, hvad I andre flittige mennesker producerer.
Og velkommen til nye, faste læsere - super dejligt med selskab og søde, søde kommentarer! :-)

Jeg vil dog lige flashe én ting, som lige er kommet til, sammen med en samling would wood-kopi-huse - det er én af mine forældres gode venner, som kan noget i et værksted, og efter husene var skåret ud - efter bestilling fra fruerne :-) - kom denne trane til. Og da min mor havde en ekstra, fløj den altså lige med mig hjem. Nu står den der, ved Ilex-grenene, som snart ryger ud - den sidste rest af julestemning.



- Rigtig god mandag -






4 kommentarer:

  1. Hej Trine - Hyggeligt, at du kommer til Kreadag :-) Vi ses /Christine*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi gør ;-) Glæder mig.
      Kh. Trine

      Slet
  2. Super fin trane.
    Jeg gælder mig til at møde dig til krea-dag :-) !

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, Maj, det skal nok blive en hyggelig dag :-)

      Slet