torsdag den 3. januar 2013

10 ting...

Og her kommer så 10 hurtige om mig, efter at ha' læst smilende med hos bl.a. Linda og Christina - skægt at få sat mere "fyld" på det billede, man har i hovedet!

Jeg...


1. Er meget vandskræk, og svømmer nødigt i havet, eller alene i en pool *gys* - til gengæld elsker jeg at dykke, og har lavet en del haj-dyk i Malaysia.
2. Har haft maaaange dyr boende hos mig, lige fra hund, kat, hest, papegøjer, leguan og et par rotter. I dag er jeg gift med en multi-allergiker, og lettet over "kun" at have ansvar for to unger ;-)

3. Er blevet meldt til politiet engang, for at starte ulovlig, uorganiseret indsamling op, til fordel for forsøgsdyr og forbud mod brugen af disse - jeg gik i 4. klasse :-) I dag arbejder jeg med forsøgsdyr - grise - og vil til enhver tid hellere være forsøgsgris end slagtesvin!

4. Har gået i dagpleje med min mand, indtil vi flyttede til hver vores del af Jylland. Tyve år senere, En sommerdag i 2005 mødte (og faldt jeg for) en fyr på mit studie, og det viste sig at være barndomskæresten". I dag er vi gift. Verden er lille.

5. Har som barn fået ørerne lagt ind.

6. Har gennem et radioprogram vundet to billetter til Destiny's Child release koncert i London, i 2001, med alt betalt på Hilton.

7. Har en (fjollet) svaghed for zombie-film, og gyser lige nu til "The Walking Dead".

8. Har spillet violin i to år, et instrument og en lyd jeg elsker, men måtte som 20-årig sande, at der ikke var en Vanessa-Mae gemt i mig!

9. Har været i praktik som "hestehvisker".

10. Har en svaghed for øreringe og tasker, men ejer til gengæld ikke mange sko!






Nu vil jeg sætte mig og rette min ønskeseddel til - der skal slettes en del, for nøj, hvor vi fik mange gaver, og havde på alle måder en fantastisk juleaften!

- Rigtig god lillefredag -

8 kommentarer:

  1. Eeeeeelsker simpelthen de indlæg. Skal jeg hoppe med på bølgen(?)
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaaaa!! Ville elske at læse 10 om dig, Libbie, er sikker på du ville kunne skrabe nogle skægge punkter sammen :-D
      Go' aften til dig og dine ;-)

      Slet
  2. Hvor er du et interessant menneske Trine! Jeg gad altså godt møde dig i virkeligheden:-) Åh det er jo lige til en film at du har gået i dagpleje med din mand!
    K.h.
    Christina
    P.s. Ja, Libbie - kom nuuuuuuu:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, Christina, vi må da svinge forbi det samme Blogtræf i årets løb :-D Og tak tak, nu er det jo heller ikke de mest kedelige ting, jeg deler, jeg har gjort mig umage, når jeg nu sådan sku' "udstille" 10 udvalgte ting ;-)
      Og ja, sjovt tilfælde med manden min, og helt fantastisk at vores familier kender hinanden, og vi har billeder af os legende sammen i dagpleje :-)

      Slet
  3. Skøn læsning- engang her i det nye år må jeg også tage 10 hurtige. Sød historie med dig og din mand <3 og i praktik som hestehvisker- fantastisk :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, det må du gøre, jeg elsker også at læse med om den slags! :-D Håber forresten det går bedre med H's bisser! ;)

      Slet
  4. Elsker den her slags indlæg - de er så hyggelige (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, dem klikker jeg også først ind på, når de dukker op på listen ;-)

      Slet