mandag den 10. december 2012

Uro med elefanter...

For knap et år siden, startede jeg på forberedelserne til et kommende pigeværelse. Dengang var vi endnu ikke flyttet i huset, så det var de skønne detaljer, der kunne kræses om - med god tid.
Da vi så endelig overtog huset, var der så meget, der skulle ordnes, at babyværelset blev udskudt. Men NU skal hun altså ha' sit eget, og elefanterne her er kommet op og pynter.




De små elefanter og uroen er lavet efter Annas fantastiske DIY, som varmt kan anbefales - med den var det lige ud af landevejen! De er syet i forskelligt retrostof, bare lige, hvad jeg havde på lager dengang. Den på midterste billede er syet i samme stof, som jeg lavede denne skrå-stol i - rigtigt tøse-stof!

Nu skal endevæggen males, og det fineste vintage-tapet sættes op. Uf, jeg glæder mig!

- Ha' en skøn mandag derude -



13 kommentarer:

  1. Wauw Trine, åh jeg elsker den uro og har også haft den i tankerne, men det der med fra tanke til handling *ha ha* det kan til tider godt stresse mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. DET kender jeg godt, og hold nu op, alle de fantastiske ideer, der er i Blogland. Denne blev jo så også lavet FØR vi havde to børn ;-)

      Slet
  2. Næh altså hvor er den bare SØD!!! Ih altså :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det en fin uro - skønne farver :-) Det er så fedt med de hjemmegjorte ting! Også selvom de nogle gange er lang tid undervejs. Men så er det også velovervejet, ik!?
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line - denne blev nu ret hurtigt færdig - men at få den hængt op tog knap et år ;-D I dag får jeg lyst til at lave en ny, i noget andet stof. Der er kommet meget mere lækkert stof til samlingen på det år ;-)

      Slet
  4. Svar
    1. Tak, ja, jeg ku' heller ikke stå for den, så den øverst på to-do-listen med det samme ;-)

      Slet
  5. Hvilke fine ting du laver!
    Det er mit 1. besøg her, men ganske sikkert ikke det sidste. Dejlig blog du har :)
    Melder mig på banen som fast læser!

    Du er velkommen "fordi hos mig" hvis du har lyst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Linette, og velkommen til - dejligt du vil læse med ;-)

      Slet
  6. Å ja!! Det er bare den sødest uro.

    SvarSlet
  7. Super flotte ting du laver!
    Dejlig blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Og i lige måde (kigger fast med ovre hos dig ;-))

      Slet