søndag den 23. december 2012

Til-og-fra-kort...

Jeg elsker at nusse med gaveindpakningen, og ikke mindst i år, har jeg skullet trække vejret et par gange, og minde mig om, det ikke er SÅ vigtigt, som jeg kan hidse mig selv op til. 
Men altså, der er jo 1000 muligheder. Hermed mine bud. Nogle af dem.
Samt hjemmelavede til-og-fra-kort. Jeg er, tør jeg sige det (?), en naturpige, uden at lyde nørdet, but you get the point...? Så disse er inspireret af alle de skønne, naturlige elementer, der også fylder i vores op-pyntning  Og lavet i en ruf, med ting fra lageret - we like!




Og den sidste skal da hænge på gaven til husbonden ;-)

- Rigtig god Lille Juleaften -

5 kommentarer:

  1. Sikke fine gaver. Jeg er helt vild med ideen om at lave en mistelteen gavemærke på den måde med perlerne. Så fint. Nu må du bare have gaven op over hovedet på gemalen inden han pakker op...

    Rigtig glædelig jul til jer. Det var dejligt at "lære" dig lidt at kende i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord, Marina - jeg er glad for jeg faldt over din blog (i sidebaren hos Maj/Du Milde ;)). Tak for dejligt meget inspiration!
      Jeg håber I alle blev raske til juleaften - her lykkedes det med en sygdomsfri jul, det er jeg glad for :-)
      Kh. Trine

      Slet
    2. Og forresten, ideen til misteltenen startede egentligt med et billede af en hæklet én til ophæng - men jeg nåede ikke at blive SÅ ferm på hæklepindene, så det blev i stedet på denne måde :-)

      Slet