søndag den 9. december 2012

Søndags-glæder...

Jeg skal hverken på cykel eller ha' skodtjansen kl 7.00 i morgen tidlig med at afrime bilen og kæmpe med glatte veje. Jeg er med bussen, og er blevet sprudlende tilpas ved synet af alt det tykke, hvide sne, der ligger udenfor nu.
Fantastisk som sne katalyserer julestemningen! Mere, tak, og lad det bare ligge!
Inden 2. adventslys blev tændt, tillod jeg mig at ændre i dekorationen (selvom det føltes lidt som om fristen for ændringer er overskredet ;-)). Nu er den dér - jeg elsker de matte, nude julekugler til kun 88 øre fra Søstrene G!
Ellers er dagen gået med hygge, julestads, konfekt og kælkning - og klargøring af Stjernepelsens værelse, meget mere om det en anden gang.


En ballarina er kommet op - jeg vælger fra nu af at kalde dem engle, det gør argumentationen for deres tilstedeværelse meget nemmere ;-) Nu hænger de med det nye pynt fra House Doctor, som du kan se her.


Lækre havregrynskugler, fyldt med kaffe...


På med vinterpoterne - jeg elsker synet af store, vamsede støvler i et tykt lag kridhvid sne :-)


Nu skal der flettes lidt flere julestjerner (og drikkes lidt mere rødvin).

- Ha' en skøn aften -

4 kommentarer:

  1. Hyggelige billeder og en smuk ballerina - jeg har akkurat samme kjole til at hænge i mit skab- som jeg syede engang for længe siden- de er vildt søde Trine! Jeg tør ikke lave havregrynskugler i år- jeg kan ikke lade dem være- bare synes af dine får mig til lige at sige haps haps;) go aften til dig- lyder til i forstår at julehygge både inde og ude ;) kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mille - syet?! Aj, det kommer egentligt ikke bag på mig, med de fine ting du laver - det må være en meget smuk kjole!
      Puha, havregrynskuglerne forsvandt alt for hurtigt - skammer mig helt. Har jo praktisk talt spist råt lurpak! Altså, ikke helt råt, MED sukker og lidt gryn. Puha, puha! Ikke flere i år ;-)

      Slet
  2. Smukke billeder og jeg synes helt sikkert gerne man må lave lidt ændringer i sin dekoration - den er meget fin!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Christina - håber I er ved at være ovenpå igen hos Jer :-)
      Kh. Trine

      Slet