lørdag den 8. december 2012

Julehygge (og noget om ventetid)...

Vi klippe-klistrer, og nøj, hvor jeg synes det er hyggeligt!
Selv manden min sad pludseligt ved morgenbordet og begyndte at flette julestjerner!! 
Disse yndige og meget tøsede ballarinaer er sidste skud på stammen. Jeg så noget lignende i det sidste BoligLiv, og der var en skabelon med i Læserservice, som jeg dog ændrede lidt på (til slut ku' jeg se, jeg har fået gjort hende meget tyndere, hmmmm!). Jeg synes, de glimter så skønt med deres guld-bælter på rosa skørter, og det kommer slet, slet ikke til sin ret på billederne.



I morgen tidlig står den på hygge og adventsgaver til hele familien. Jeg er så heldig at have en skøn svigermor, som har sørget for pakker til alle fire, både lørdag og søndag.
De andre dage er det lidt tilfældigt om nissen har noget med, og i fredags var der sørme (lidt) slik med til min søn. Han fik stjerner i øjnene ved synet, morgenmaden blev kastet indenbords, slikket taget ud af posen og sirligt lagt på række, hvorefter han bestemt puttede det tilbage i posen: "Jeg tror, jeg gemmer det til i aften!".... O.o.... Han er knap fire år, og har mere rygrad end sin mor (som på det tidspunkt allerede havde smugspist lidt pebernødder ;-))! Han er for kær, altså!

NU kalder sengen.
- God aften til dig, der læser med -

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, Julie - det lykkedes mig at få et langt bedre billede i eftermiddagslyset, efter de kom op at hænge ;-) Nu kalder jeg dem engle, så er det da stensikkert julestads!

      Slet
  2. Hvor er han kær! Jeg har en, der havde taget det med det samme (ham på 2) og en der havde gemt det (ham på 6). ;o)

    Hvor er de blevet gode! Det glitter gør lige det sidste!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, da jeg var barn, var det min lillebror, der altid gemte - til min store frustration - uuuh, at skulle se ham sidde der om aftenen, laaangsomt at nyde sit ;-D
      Tak - ja, jeg har en svaghed for rosa og guld (jeg har nok en indre prinsesse, jeg ikke får helt ud på anden vis :-)).

      Slet