onsdag den 14. november 2012

På en gråvejrsdag...

...som denne, kan glade skyer da kun sprede varme!


Endeligt fik jeg streget "sky-uro" på to-do-listen - kraftigt inspireret af denne, som dog er min langt overlegen! Jeg er vild med den måde at sy filtkanten på, og jeg er allerede gået i gang med filt-snemænd til juletræet også :-)
Dråberne er fyldt ud med pladevat, og man kan godt se, hvilken én, der var mit første forsøg ;-).


Den er måske nok lidt blomstret, og lidt pink, men min søn ville gerne ha' den hængende over sin seng - fair nok, værsgo' min dreng :-) Og farverne i det skønne retrostof står godt til resten af værelset (som jeg flasher en dag, der er bedre lys!).

- God dag til dig -


9 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn Trine, er vild med farverne og den hidsige pink!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) ja, den kombination er jeg også pjattet med!

      Slet
  2. Hvor er den bare FIN!
    Den er skøn med blomster og neon :). Også til en dreng!

    Jeg har også den søde sky på to-do listen.
    Jeg er helt vild med Celines (strawberry-life)s udgave:

    http://strawberrylife-dk.blogspot.dk/2012/11/gravejrs-give-away.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, dygtige Maj :-)
      Iiiiih, jeg kendte ikke til Celines blog - hendes version er da fantastisk, super idé med de små sten, hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det - har masser af den slags på lager ;-)
      Jeg kan lige nå at være med og måske være heldig at få fingre i én til Milles værelse ;-)

      Slet
  3. Hvor er den bare sød. :-) den kan pynte godt på værelset :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja, den pifter det lidt op, der mangler stadig en del detaljer derinde, på trods af vi snart har boet her et halvt år - tiden flyver bare...

      Slet
  4. Sikke en sød lille sky - min søn elsker også tøsefarver, så jeg er sikker på, at den også ville have vækket lykke herhjemme ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Laila, ja, man skal skynde sig at udnytte de endnu ikke går så højt op i det der med farver og køn endnu ^.^

      Slet
  5. Hvor er den dog super fin din sky. Jeg kan ikke se at det er dit første forsøg.

    SvarSlet