mandag den 5. november 2012

Går i gråt...

Puha, bloggen står lidt stille for tiden, fordi det virkelige liv går for hurtigt! Min barsel er officielt slut, og ugen står på indkøring i dagpleje - og det ta'r på kræfterne, energien og lysten til at sætte sig ved symaskinen.
Dog er det blevet til et par fløjlsbukser, mere om dem i et andet indlæg. Lige i skrivende stund er jeg i fuld sving med at montere knapper i en hjemmebikset sengegavl - det bliver skønt at få den sat på, så vi slipper for at vågne op med hovedet i en kold mur :-)
Det var lige lidt kort herfra - god dag til Blogland og dig, der læser med!

6 kommentarer:

  1. Det ser godt ud!
    Du må gerne komme og hjemmebikse en sofa til mig ;D.

    God fornøjelse - eller hvad man nu skal sige - med indkøringen af dig og den lille i det virkelige liv.
    Her plejer det at være farmand der står for den slags. Pivemoren her dur simpelthen ikke til det..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Maj, det er også blevet super godt! Haha, en sofa, det er noget af en udfordring ;-D
      Og jo tak, puha, jeg er også elendig - det gik forrygende med storebroren i sin tid, men lillesøster er godt nok morsyg. Heldigvis er det gået bedre end forventet, og hun virker glad for sin dagplejemor - det er jo gode tegn!

      Slet
  2. Sådan en gavl drømmer jeg også om :)
    Har du selv betrukket knapperne????
    Dejligt med livstegn fra dig søde Trine, hverdagen suser og suser på højtryk, også her, men jeg holder fast i dig.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Libbie, for din dejlige og opmuntrende kommentar :-)
      Gavlen har stået på min to-do i næsten fire måneder, men endeligt fik vi taget os sammen til at spænde traileren for og få købt en plade. Og så var det faktisk meget nemt!
      Knapperne har jeg selv betrukket, de måler 38 mm, de største jeg kunne finde i Stof&Stil ;-)

      Slet
  3. Den er da bare rigtig fin. Glæder mig til at se det endelige resultat. Pøj pøj med indkøringen - så barselsboblen braser blir man så overrasket over hvor stærkt det egentlig går i virkeligheden. Ønsker mig tilbage til den boble.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line, skal lige ha' dagslys til et foto (og en oprydning), men det er blevet fint. Selv manden har rost resultatet ;-)
      Puha, jeg føler altså også det er enden på "det søde liv", sikke en skøn, skøn tid jeg kan huske tilbage på fremover :-)

      Slet