tirsdag den 20. november 2012

En gave...

Min gode veninde Julie (der i øvrigt har bloggen Kreasjong), er kreativ med alt muligt, og laver de fineste malerier til børneværelset. Og nu har jeg - eller min søn - været så heldig, at få et luftballons-maleri på væggen. 


Et skønt motiv, og jeg synes farverne står så godt til det gule i bøgerne, og de grønne dyr på bordet. Det er forresten et Ikea-sæt i fyrretræ, man desværre ikke kan få mere, der har fået en overhaling med hvid maling og tapet fra Ferm living. 

TAK, Julie, vi er rigtig glade for billedet :-) 

9 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! Dygtige Julie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk'?! Havde da forresten glemt at få sat et link på, det er nu tilføjet i teksten :-)

      Slet
  2. Hvor er det et skønt hyggehjørne :-) Og sikke et herligt billede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line, og ja, det gav lige lidt ekstra at få det billede op :-)

      Slet
  3. Sikke fint børnehjørne med et dejligt billed der lige passer i farverne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og ja, det var tilfældigt med farverne, men det var da spot on!

      Slet
  4. Hvor hyggeligt med et fint billede som er lavet personligt til ham.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg også rigtig godt li'! Det er dejligt med noget, der om mange år fortæller en historie, og ikke bare var noget jeg fandt i Ikea :-)

      Slet
  5. Hvor er det et hyggeligt hjørne. Jeg er ved at lave et værelse om og er blevet lidt inspireret til af din indretning. Nyd resten af din weekend:)

    SvarSlet