tirsdag den 13. november 2012

Det bedste fra to verdener...

Sådan føltes det lidt, da jeg gik glad (og lidt træt) hjem fra 2. arbejdsdag efter endt barsel, med en grinende stjernepels i barnevognen. Ooooh, hvilken lettelse det er, når sådan en lille størrelse har haft en super god dag, "alene" ude i den store verden.
Billedet nedenfor er taget fredag, hvor hun ikke var helt tilfreds med situationen, og jeg havde mildt sagt nerver på til mandag.

Morgendagen står på omsorgsdag, og jeg er allerede kæmpe fan af, at ta' arbejdsugen i etaper - den næste måned står den på kun to arbejdsdage i træk, afbrudt midtvejs af en omsorgsdag. Ja, og så er de andre dage på nedsat tid.

Og det er godt at komme tilbage - der er en masse at ta' fat på, og en masse dejlige kolleger at dele dagen med.

Men meget kreatid er der ikke, men en ganske lille smule sker der. Jeg har lavet en sky-uro, der dog lige nu hænger og regner over sønnikes seng, og han sover jo, så et billede må blive i morgen.
Nedenfor er han fanget i et øjeblik i søndags, i et stille, tænkende øjeblik - mens tiden og bilerne suser forbi, og min arbejdsplads ses - og fylder - i baggrunden. Det billede illustrerer meget godt vores liv for tiden :-)


...Hov, nu stak manden lige hovedet ind af døren - medbringende friskindkøbte muffins og Ben & Jerry's - jeg er godt gift. Det bliver en god aften.
- Også en god aften til dig - 

4 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder, hvor børnenes blikke virkelig siger en masse. :-) det må da være dejligt at du har en fridag midt på ugen. :-)

    Glæder mig til at se uroen :-)

    Håber de lækre muffins blev nydt igår :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg dvæler også lidt ved disse billeder :-)
      Det er simpelthen bare luksus med sådan en fridag, det ku' jeg godt blive afhængig af!

      Slet
  2. Det er noget af et wake-up call at starte på arbejde efter barsel. Men dejligt at den lille stjernepels er glad - det er jo alfa omega, når man har gået hjemme med de små pus i boblen og man så skal lukke dem ud i den store verden.
    God omsorgsdag.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er sådan set det vigtigste! Er de glade, er jeg glad - så jeg har haft nogle super gode dage på job, og faktisk nydt, at når der var kaffepause var det altså PAUSE for mig :-D Ingen afbrydelser, yay ;-)
      Det må være rart med tvillingerne, at de ligesom har hinanden sammen derude - det synes jeg må virke som en tryg tanke?

      Slet