tirsdag den 23. oktober 2012

Min præmie!

Yay, se hvad jeg har vundet!



Det er dygtige Anne, med bloggen FruFlittig, der har syet den fine bluse i det dejligste stof.
Jeg er vild med de søde kløvere, og se lige her, hvad jeg fandt i familiens gamle fotoalbums - et falmet foto fra 1983, mini-mig i en skråstol - med kløvere :-D  
Det er da lidt skægt.


Tusind tak, Anne, den bluse skal vi nok få brugt.
Til jer andre, så er Anne begyndt at sælge ud af sine kreationer, så tag et kig i hendes univers - hun har også nogle skønne DIY's jeg kan anbefale, bl.a. denne til at sy en body!

- Rigtig god tirsdag -

7 kommentarer:

  1. Det er en rigtig lækker bluse og hvor er lille mini-dig bare sød i den fine stol:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk?! Han har den på i dag, nøj, som den klæder ham - og der er nu noget særligt over at putte andres hand made på :-)
      Tjaaa, nu er jeg jo ikke lige fotograferet i min bedste vinkel dér, hæhæ, men lidt nuttethed kan man da fornemme alligevel ;-)
      Kh. Trine

      Slet
  2. HEj Trine.
    Jeg stødte på en kommentar fra dig et sted i blogland og kunne se at du er fra Søften. Jeg bor i Hinnerup, så måtte lige kigge forbi.
    Sikke en fin blog du har:). Jeg har meldt mig som fast læser og glæder mig til at læse med :).
    Kh maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maj, tak tak og velkommen til :-) Super spændende blog jeg fandt hos dig, den vil jeg sidde og lure over morgenkaffen nu! Vi blogges ved - og tænk, måske render vi endda på hinanden i køen hos bageren ;-)
      Ha' en dejlig dag.
      Kh. Trine

      Slet
  3. Det er så skægt som tingene går igen. Så lille og fin du er omgivet af kløvere :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Hvor har du været heldig og skønt barndomsbillede af dig :-)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er det sjovt med stolen og blusen:-) Tillykke med gevinsten:-)

    SvarSlet