torsdag den 4. oktober 2012

Masking tape...

...Hjalp til med at skabe lidt ro og orden i papir- og magnetkaosset, der plagede vores gamle, grimme køleskab. Hvis ikke der havde været så mange gummilister på skidtet, havde det fået en ordentlig omgang pastelblå spraymaling. Who needs a SMEG?! ...suk... 

...Og der er faktisk slet ikke ryddet op til lejligheden! Det' rigtigt - i den pink bøtte ligger faktisk en meget træt, gammel tomat. Men den kan man jo ikke se, så skidt pyt ;-)

Hjørne - og striberne...
Elsker washi tape!
Hvor bruger DU masking tape?

4 kommentarer:

  1. Det ser pænt ud. :-)
    Jeg bruger det indtil videre kun på bagsiden af min mobil for at pynte den lidt. Og så sendte jeg 2 kuverter igår som jeg havde pyntet med det. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, jeg bruger det også meget til at peppe papir op med - kort og kuverter - især kuverter foldet efter nogle af de mange tutorials på origami-kuverter på youtube, de kan varmt anbefales :-)

      Slet
    2. Dem må jeg ind og kigge på. Hvad hedder det på Engelsk? :-)

      Slet
    3. Husker ikke min søgning præcist, tror jeg googlede noget a la "fold selv konvolut/kuvert", og endte vist på youtube med noget "envelope origami" :-)

      Slet