fredag den 12. oktober 2012

Må ha' hættetrøje!!

Efter at være faldet pladask for Libbies super lækre hættetrøje, måtte jeg altså undersøge, hvordan jeg selv ku' få lavet én. Jeg er, på tegnebrættet, endt ud med noget lidt andet, og det er det fede ved at "kopiere"/lade sig inspirere her i Blogland - man ender oftest alligevel ud med noget, der bliver ens eget - jeg skal dog helt klart kopiere lommer og hætte (tak, Libbie) :-). Nå, men den er skitset ned og der er tilføjet noter. Mønsteret bliver fra Ottobres Kids 4/2012, #27 "Funny Fox". 
Og i morgen står den forhåbentligt på indkøb af isoli og lynlås - yay!


- Go' fredag (min slutter her, I know, jeg lever da bare det vilde liv) -

2 kommentarer:

  1. Hvor er du dejlig Trine!
    Glæder mig helt vildt til at se din version af min version :) *ha ha*

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu har jeg jo så købt ind til projektet, og er pludseligt kommet meget langt væk fra den oprindelige idé (grå og orange, mmmmm-mums!), men nu må vi se. Render pt. rundt og leder som en gal efter den lynlås jeg købte - har lige haft den fremme på sybordet, og nu er den bare pistvæk! Arrrgh, er sikkert kommet til at smide den ud *ammehjerne*...

      Slet