lørdag den 6. oktober 2012

Kolde maver...

...kræver varme veste, og da jeg ikke kan strikke, måtte jeg finde på noget andet. Jeg faldt over AlbaBabys fine veste til drengene, i butikken "Kiddo" i Aarhus, og det måtte prøves.


StjernePelsen møver meget rundt på koldt gulv, så mon ikke denne kan holde hende varm. Farverne er lidt kraftige til hende, men jeg kan bare så godt li' gul og lilla, og vi har en hel del i garderoben i de farver :-)

Den er syet stort set i fri hånd, og er egentligt blevet ganske vellykket - føjer dog en huskenote til mine sy-tips om ikke at sy pyntestikninger imod retningen på luven! Og så skriver jeg strygestof på indkøbssedlen, for det synes jeg ville gøre sig godt på den, måske i form af omridset af en snydelomme.

- Ha' en skøn lørdag aften -


9 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot! Jeg er sikker på at den varmer godt.
    Jeg er også helt vild med gul og lilla kombinationen.

    SvarSlet
  2. Du er så fin.. Glæder os til at se den i aktion når den møffer rundt på gulvet.. ;-)

    SvarSlet
  3. Tak tak - må se om hun kan få den på på onsdag ;-)

    SvarSlet
  4. ...Var der forresten kode på, da I skulle kommentere?

    SvarSlet
  5. Hvor er det en skøn vest. Jeg overvejer også at sy en vest til Mille i noget kogt uld.
    Fik slet ikke skrevet tilbage den anden dag så du får det lige her: Du må bare i gang med at hækle. Det er nemt og taknemmeligt, og nemt at trævle op hvis ikke det lige er som det var tænkt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - god idé med at sy i uld! I princippet, ku' jeg jo også aflive en gammel striktrøje og sy i det, kom jeg lige i tanke om :-)
      Ja, jeg må ha' gang i hæklenålen, og mon ikke der er nogle tutorials på youtube, der kan få mig startet?!
      Ha' en god dag - godt der ikke var kode på ;-)
      Kh. Trine

      Slet
  6. Hvor er det en fin vest.
    Og hvor er det sidste billede bare godt(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde produkter fra Badeanstalten(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-14.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Det lyder spændende, jeg smutter omkring og kigger ;-)

      Slet