mandag den 1. oktober 2012

Fart på!

Tiden flyver! Nu slutter min barsel officielt om en måned, og det er ikke til at forstå. Så tiden udnyttes til fulde med ungerne, og bloggen står lidt stille.

Weekenden stod på laaang, skøn shoppetur med min søde veninde Julie, der lige er sprunget ind i Blogland med bloggen Kreasjong.
Det var skønt at få lidt nyt til garderoben, til fødderne, til ungerne, til boligen og til stofsamlingen, jo jo, vi kom vidt omkring.

Og nu, en visuel tour ud i weekendens glæder (I slipper for ét af mig i badekarret, for sådan rundede jeg lige søndagen af ;-))

Sommerfugle på¨Naturhistorisk Museum...
Lille dreng - stooor tiger...

Mere jersey, nu kører det bare...
Kort fra Bob Noon, og endnu en svamp fra Trine Find...
Tapet fra RetroVilla til nyt loppekøb...

Jersey og rib (måske den bli'r orange i stedet for) til endnu en raglanbluse (den blå rib passer bedre til in real life, her ser den meget lys ud) - og en AlbaBaby-sweater købt i "Kiddo", en skøn, skøn butik i Aarhus, Frederiks gågade, som desværre lukker. Derfor er der -30% på alt, klart et besøg værd!!
 
Og slutteligt en ugle-pude, som min søn ønskede sig...
Nu er der lyd i babyalarmen, så jeg haster videre!
Der er dukket to tænder op i nat, der liiiige titter lidt frem gennem tandkødet - måske det var dem, der tog vores nattesøvn??

- Fantastisk mandag til dig - 






3 kommentarer:

  1. sjovt så produktiv man pludselig kan blive når barslen er ved at rende ud.

    jeg startede på job den 20. september efter endt barsel. Min Casper er fra den 2. marts, så han er lige et par uger ældre. Nu er det farmands tur til at gå herhjemme med ham og mig der skal nå de kreative ting om aftenen når ungerne er puttet. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov. fik slet ikke rost din fine bluse og uglepuden.

      Jeg må vidst til at igang med det der jersey.. :o)

      Slet
    2. Uuuh, så er du tilbage i det virkelige liv?! Men skønt at ha' manden til at gå hjemme ;-) Her starter vi lige på og hårdt - sådan næsten da, når nu jeg starter på 30 timer/ugen, samt én ugentlig omsorgsdag indtil min laaange juleferie starter - bli'r godt, SÅ skal der syes, og SÅ får jeg samlet tips/DIY sammen, så alle kan springe ud i jersey-verdenen.
      Har slet ikke været inde hos dig at kigge endnu, har haft traaavlt, men gør det nu ;-)
      Kh. Trine

      Slet