onsdag den 26. september 2012

Sleeve - og etsy-shopping!

Tadaaa!


Med Binemors fine DIY fik jeg syet mig en lille sovepose til iPhonen!
Stoffet er købt her hos Junette, og den fine neonsnor sad på prisskiltet til et par Molo-handsker indkøbt til den store. Jeg elsker retrostoffer i blå nuancer, og sparer på det jeg har. Til dette er det bare perfekt - så kan man rigtigt få det flashet!

Og så modtog jeg en pakke fra Thailand i dag!

Dejligt mange trykknapper! I akryl-rør fra Tiger (og andre knapper i akryl-rør fra Fakta)...
Fine trykknapper købt her på etsy, i fine farver. 100 stk., så der er lidt at ta' af :-)
Jeg har allerede fået sat orange trykknapper i bodyen med dalaheste, så nu kan den endeligt tages i brug.

Nu vil jeg lægge sidste hånd på endnu en jersey-bluse til knægtens garderobe - vejret tillader da heldigvis at man bare sidder inde og sysler ;-)

- Go' onsdag -

6 kommentarer:

  1. Ej hvor er den fin! Fed kombination :)
    You go girl

    SvarSlet
  2. Den er da virkelig skøn. Jeg er helt vild med neon kontrasten til pastellerne :-)

    SvarSlet
  3. Libbie - Tak tak, og også tak for DIY ;-)

    Line - Ja, det ku' jeg heller ikke stå for. Inspirationen fandt jeg hos Leizys barslerier, der vandt en sky-pude-uro i blå retrostof med neon-snor. Hvis du ikke har set den, så skynd dig at kigge her: http://leizysbarslerier.blogspot.dk/2012/09/en-heldig-kartoffel.html
    - er selv på vej ind for at lure Frejvalds blog ;-)

    SvarSlet
  4. hvad bruger du til at sætte trykknaperne i med? :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har tidligere købt trykknapper hos Stof og Stil, hvor der følger en studs med, som man sætter mod knappen, og derefter bruger hammeren til at banke dem i med. Det synes jeg fungerer fint, omend det larmer lidt ;-)

      Slet
    2. jeg har den prymtang synes bare de der til at sætte i som følger med er for store i forhold til dem jeg hat købt på etsy magen til dine.

      Slet