lørdag den 1. september 2012

Puder...

...Kan jeg blive ved med at lave - også til børneværelset - og de fine æsker (og Blogland, se f.eks. Lisbeths kreationer med trekanter!) inspirerede mig til at lave disse. Eller i hvert fald til at få dem gjort færdigt, de har været længe undervejs (jeg starter altid aaalt for mange projekter op af gangen, som så står og samler støv).

Detalje...
 Så nu kan jeg slænge mig lidt med dem og en rundtur i Blogland.
Og senere står den på loppe- og stofshopping - stof til flere trekantspuder, men i andre farver!
Go' lørdag :-)

8 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine! Smuk farvesammensætning!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg overvejer dog at lave nogle som kontrast - vi har vist rigeligt med pasteller, som jeg har svært ved at stå for :-)

      Slet
  2. Fede puder. Blir helt i forårshumør af de dejlige farver.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og ja, de er rigtig forårsagtige. Så nu er jeg i gang med at lave nogle i efterårsnuancer ;-D

      Slet
    2. Er det bare helt almindelig bomuld du bruger?? Og laver du selv tittekanten??

      Slet
    3. Ja, Stof & Stils det billigste ;) jeg laver nogle gange tittekanten selv, men her var jeg heldig at denne lækre aquablå var en del af udvalget. Det er kedeligt og tager lang tid at lave den selv, synes jeg :-)

      Slet
  3. Tak for din kommentar på min blog - din er også lækker må jeg sige.
    Skønne puder, sådan nogle drømmer jeg også om at få lavet - og er også vild med skamlen og det grå stof, man får virkelig lyst til at smække benene op på den - med noget håndarbejde i hånden selvfølgelig. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina - det tager faktisk ikke så lang tid at lave dem. Jeg er også blevet rigtig glad for skamlen, og overvejer at lave en pude af resterne af det grå uldstof - en lækker vinter-ting til sofaen :-)
      (med the og håndarbejde i hånden, ja ;-)).

      Slet