mandag den 3. september 2012

Juniorsengesæt med Småfolk-traktor

Det er efterhånden længe siden jeg har syet sengetøj til ungerne. Faktisk var det noget af det, jeg startede ud med på symaskinen, for godt et år siden. Og så var jeg hooked ;-) Det var i sin tid Annas skønne DIY jeg brugte, som jeg varmt kan anbefale.
Da jeg faldt over Småfolk-stoffet med de fine traktorer på, vidste jeg lige, hvad det skulle bruges til (da jeg har en 3-årig, der eeelsker maskiner - på ingen måde unormalt). Og igen har jeg ladet mig inspirere af Laralil!




Det tog pænt lang tid at måle op til, klippe af, sy trevlekanter og sømrum, osv., osv. Men pænt ser det nu ud, med sådan en brun "ramme". Og så er der skjult lynlås i bunden, som gør det super funktionelt, uden en dyne, der smutter ud i ny og næ :-) Og det fine traktor-stof har jeg købt her.

Nu vil jeg over i sofaen - jeg er da slået helt ud af denne pludselige sommer-come-back!
Go' solskins-eftermiddag!









6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot, Trine. Det er jeg sikker på han kun kan sove godt i og drømme om en masse maskiner :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Og ja, det er jo det med de mænd og traktorer ;-)

      Slet
  2. Du har overhalet mig flere længder med dine symaskineprojekter! Så flot sengesæt! Det skal på lige med de vuns:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen Julie, mens jeg sveder ved symaskinen, maler du jo dine fede billeder! :-) Tak, Malthe synes også det var fint - men blev dog en anelse ked af, at jeg sådan havde syet det uden hans hjælp ;-D

      Slet
  3. Svar
    1. Tak Marlene, glæder mig til det er blevet vasket og kan komme på :-)

      Slet